Heel veel muziek op CD-R

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vliegtuigfan

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2011
hoi. Ik gebruik nero 10, En ik zou graag 56 nummers op CD willen zetten van 800 MB;)

Hoe doe ik dit? De CD moet afgespeeld worden op :
Becker 7951 PRO Indianapolis

(auto radio)

Kan iemand dit me vertellen:thumb::thumb::thumb::thumb:

Dank voor jullie hulp!:eek:

Bijlage screenshot: Knipsel.jpg

Laatst bewerkt:
Het apparaat kan (volgens de specs) met mp3's omgaan...

Dus converteer de nummers (indien ze dat nog niet zijn) naar mp3 en brand de collectie als "dataschijf" ... dat moet makkelijk lukken met 14 MB gemiddeld per nummer...

Rippen van CD's naar mp3 kan o.a. met Windows Mediaplayer.

Oke. Is een Data schijf wel af te spelen op de Becker?

In de specs staat:
MP3: ja

En MP3 brand je als databestand, niet als audiobestand (cda)...
Dus moet het ding dat kunnen lezen.

Voor updates van de kaarten moet de Becker ook dataschijven kunnen lezen.

Oke. Ik zal het eens proberen. Ik zal je laten weten of het is gelukt!

EDIT: Uhh.. Hoe doet ik dit met nero10? Zou je instructies kunnen geven?

Laatst bewerkt:
Kies Nero Burning Rom (Data) en sleep de bestanden van rechts (waar de bestanden in mappen staan) naar links (onder het "schijf" symbooltje....)

Lukt niet. Hij zegt dat de schijf te vol is. (kijk bij screenshots wat ik geüpload heb. bovenaan)

Klopt, je maakt ook geen MP3 cd, maar een WAV cd. Hierdoor kun je maar weinig kwijt.

Klopt, je maakt ook geen MP3 cd, maar een WAV cd. Hierdoor kun je maar weinig kwijt.

Oei. Ik heb hier nog wel CD-RW staan. van Intenso. 700 MB.
Maar weet ik niet zeker of ik dat wel in de becker kan.:o

Anders morge maar ff naar media markt :evil:

Je moet de wav bestanden (van een dikke 50 MB per stuk) dus eerst converteren naar MP3... voordat je ze op de CD brandt.

Hier is een simpel (Australisch) gratis programma waarmee je dat eenvoudig kunt doen: http://www.nch.com.au/switch/
Maar het kan ook met WMP (wel opletten dat deze de bestanden default naar .wma omzet, niet naar mp3... je moet dit dus even aanpassen)

Laatst bewerkt:
Hij brand nu. Heb alles geconverd naar MP3. Met dat programma van @ErpCity. dus... Hopen dus.

Nou... die conversie is dan wel razendsnel gegaan... ben benieuwd.... normaal doet dat programma wel even over dat omzetten...

Zo. Klaar. :) Hij doet het. Er kunnen helaas maar 50 liedjes op :S Morgen ga ik mp3 CD's halen :) Is daar nog een speciale naam voor?

Speelt de Becker ze goed af?

Welke bitrate heb je genomen? Want 50 liedjes is wat weinig...
Geen speciale CD's nodig voor mp3, neem (een beetje redelijk merk, Philips, Sony, etc.)) standaard CD-R schijven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan