heel veel tekens...

Status
Niet open voor verdere reacties.

bn2vs

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
18 aug 2007
Ik probeer ergens in een programma een paar miljoen tekens in een textbox te krijgen, maar dat lukt me niet echt. Als ik het gewoon toeken gaat de hele boel redelijk sloom en doet je pc na een tijdje niet meer echt veel. Normaalgezien los ik zoeiets op met een backgroundworker, maar dat gaat niet aangezien je tijdens bgw.doWork geen properties van objecten kan aanpassen.

Iemand die een oplossing voor dit probleem weet?

Alvast bedankt :D

ok, ik zal ff uitvissen hoe het precies werkt.
btw, probeer nooit 29 miljoen chars in een txtbox te proppen met een redelijk oude pc xD

dude, ik weet niet, maar dat is nogal logisch (zelfs zonder oude pc)
Bovendien, wat voor reden kan je hebben om x miljoen tekens in een textbox te krijgen? Nogal... apart :p :rolleyes:

[edit] was er niet een limiet op aantal chars in een textbox?[/edit]

ik hou rekekning met de limiet.

als je nu een txt van 150k tekens naar binair wil converten (dat doet me progie dus), dan heb je over een miljoen tekens...

de convertie zelf gebeurt met een bgw, en loopt lrk nice, maar als ik het resultaat naar mn txtbox wil schrijve gaat die rot doen :(

Ok, heb het werkend gekregen na heel wat geknoei. Zodra ik een degelijke structuur heb post ik hem wel ff.

De max lenght voor een rich txt box is default over 2 miljard, dus dat geeft ook geen probleem (tenzij de gebruiker redelijk ziek gaat doen xD)

Kan ik een maximun percentage van de procesor capaciteit toeweizen aan een thread?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan