MartjeMortal
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 aug 2007
Hallo
ik heb sinds gister een eigen website met een forum erbij alleen had ik een aantal vragen over het forum:
1. Hoe krijg ik avatars in de gallery waarbij je bij profiel in de gallery een plaatje kan uitzoeken? dit is me nog niet gelukt.
2. Hoe krijg ik andere images bij de images?
3. Is er een imageshack mods, zodat als je een bericht plaatst dat je gelijk iets kan uploaden in het scherm van het bericht? snapje?
4. Hoe krijg je meer bezoekers?
5. ff vraagje tussen door: mag je je website promoten in je handtekening??
6. Wat voor botjes zijn er allemaal en waar kan ik die vinden??
Dat waren de vragen tot nu toe, als ik meer heb horen jullie het nog wel, ik hoop in ieder geval dat jullie hier antwoorden op zullen hebben.
Mvg,
Martje
ik heb sinds gister een eigen website met een forum erbij alleen had ik een aantal vragen over het forum:
1. Hoe krijg ik avatars in de gallery waarbij je bij profiel in de gallery een plaatje kan uitzoeken? dit is me nog niet gelukt.
2. Hoe krijg ik andere images bij de images?
3. Is er een imageshack mods, zodat als je een bericht plaatst dat je gelijk iets kan uploaden in het scherm van het bericht? snapje?
4. Hoe krijg je meer bezoekers?
5. ff vraagje tussen door: mag je je website promoten in je handtekening??
6. Wat voor botjes zijn er allemaal en waar kan ik die vinden??
Dat waren de vragen tot nu toe, als ik meer heb horen jullie het nog wel, ik hoop in ieder geval dat jullie hier antwoorden op zullen hebben.
Mvg,
Martje
Laatst bewerkt: