Helaas een 32-Bits

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rood412

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2010
Hallo Allemaal!

Ik zit met een probleem waar ik nou niet echt bepaald blij van word.

Zie maar: Op de pc die ik nu heb zit Windows 7 Ultimate 32 Bits, dus ik had Adobe After Effects gedownload en Adobe Premiere Pro CS5 gedownload. Dus ik wilde het gaan installeren en dan "bam" opeens komt er een melding: "After Effect en Premiere Pro ondersteunen alleen 64-bits systemen"

Maar is er misschien een mogenlijkheid om hem toch op een 32-bits systeem te installeren?, en waarom eigenlijk alleen op een 64-bits?

Als dit allemaal niet kan, kennen jullie dan misschien een altarnatieve?
(Het gaat vooral om de mogenlijkheid in effect, wat ik dus wilde gaan doen in After Effect)
Mag betaald

Alvast Bedankt!

(Oja ik heb al Sony Vegas Pro en Adobe Premiere Elements 9,)

Hoi

De eisen op hun site zijn duidelijk.Dus denk dat je dit dan vergeten moet.

•Intel® Pentium® 4 of AMD Athlon® 64 processor (Intel Core™2 Duo of AMD Phenom® II aanbevolen); 64-bit support vereist
64-bit besturingssysteem vereist: Microsoft® Windows Vista® Home Premium, Business, Ultimate of Enterprise

Een alternatief ken ik niet.Wellicht iemand anders?

Daarbij verplaats ik het topic naar software--->overige software.

Laatst bewerkt:
je kunt overwegen om windows opnieuw te instaleren.
je kan met de zelfde key die je nu gebruikt ook gewoon de 64bit versie instaleren,
de pc moet wel de 64 bit aankunnen maar met de huidige systemen ben ik daar niet zo bang voor.

Kunnen jullie even kijken naar me specs? Dan kan ik het bijvoorbeeld op virual machine installeren.

attachment.php

attachment.php

Bijlagen

• Naamloos1.jpg
    Naamloos1.jpg
    95,4 KB · Weergaven: 51
  • Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    77,3 KB · Weergaven: 60
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug