Helderheid toets op toetsenbord werkt niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

sleutelmen

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2012
Hallo,
Ik heb een probleem, de fn toets in combinatie met brightness up/down werkt niet goed,
Als ik er 2 keer op drukt dan is het gebeurd , en dan duurt het een halve minuut voordat het scherm helderder wordt. ik heb al van alles geprobeerd, het gaat hier om een laptop, Asus n53sv-sx1766v, draait op Windows 10 home 64 bit.
Ik Heb al de touchpad en keyboard drivers opnieuw geïnstalleerd maar niks werkt. Als de fn+ brightness up/down vastloopt werken alle fn toetsen niet meer voor een halve minuut.De andere toetsen werken uiteraard wel goed zoals volume up/down en wireless on/off.
Wie weet hier raad mee?

Laatst bewerkt:
Hallo

"Wie weet hier raad mee?"

Dit typenr zegt mij heel vaag iets , en zonder speciaal op te zoeken , meen ik mij te herinneren , dat hier origineel geen w10 op geinstalleerd is ...

Dit :

"het gaat hier om een laptop, Asus n53sv-sx1766v, draait op Windows 10 home 64 bit." geeft echter de indruk dat dit wel het geval is ....

Veel oudere toestellen hebben compatibiliteits problemen (drivers) met het recente w10 ...

Wat ook hier , volgens mij het geval blijkt te zijn uit ..."Als de fn+ brightness up/down vastloopt werken alle fn toetsen niet meer voor een halve minuut"

Mocht ik , gelijk blijken te hebben ... eens zoeken op website fabrikant , of deze geen w10 drivers heeft vrijgegeven ...???

Peter

Laatst bewerkt:
Na de laatste update van Win10 1809 kreeg ik ook 'n bepaalde foutmelding. Die heb ik opgelost door de "ATKPackage" te verwijderen en te vervangen door een recentere (Voor mijn ASUS X52JK uit 2012 ATKPackage_Win10_64_VER100060_)
In die ATK package zit blijkbaar ook een deel van de aansturing. Zijn dat de drivers die je al geupdate hebt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan