Hele beeldscherm is aangepast na opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

leontjuh1

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2008
Hoi, toen ik 4 uur geleden de PC uit deed was alles nog normaal. Toen ik hem een uur geleden weer aan deed was alles zo:
my.php

dat zijn ook de intstellingen nu. De resolutie hoort 1000x1000 te zijn,(weet die exacte getallen niet). Kan iemand bij a.u.b. helpen?

Léon Hanewacker.

(heb de computer ook al gereboot en de probleemoplosser geprobeerd)'(en ik kan niks van die resolutie aanpassen)

Laatst bewerkt:
wat heb je dan uitgevoerd voordat je de pc hebt afgesloten?

windows update, een programma geinstalleerd?

Anders kan je ook direct eens systeemherstel proberen:thumb:

Volgensmij toen hij afsluitte ging hij updaten maar weet het niet want ik ging direct weg

wel dan zou ik voor te beginnen gewoon eens systeemherstel proberen

Lukt niet:S ik krijg dit:
my.php
.

En als ik op ja klik dit:
my.php

En als ik dan OK druk gaat het gewoon weg.

(lukken die images niet of licht dat aan mij)

Laatst bewerkt:
Lukt niet:S ik krijg dit:
my.php
.

En als ik op ja klik dit:
my.php

En als ik dan OK druk gaat het gewoon weg.

zijn die kleuren ook echt bij jou zo of is dat omdat je dat als een .gif hebt opgeslagen? al geeft je link wel aan dat het een jpeg is :confused:
(zijn die rare kleuren juist het probleem? )

dat vinkje bij je laatste screenshot zou ik weghalen, maar dan denk ik dus ook dat je geen systeemherstelpunten zal hebben :S

---

die images ligt aan jou inderdaad, maar ik heb mijn best gedaan om ze toch tevoorschijn te krijgen :P
ALs je op imageshack bent moet je de volledige code copieren waarbij staat url voor forums

Laatst bewerkt:
niet alleen die kleuren is het probleem en het licht aan mijn pc dus niet aan de extentie. De resolutie is ook het probleem

Ik weet het niet allemaal zo goed maar, werkt je grafische kaart nog wel?

Zit er teveel stof in, etc. ?
Waarom kan je je resolutie niet aanpassen? (plaats anders nog een screenshot):thumb:
download anders ook nog eens de laatst nieuwe drivers voor je grafische kaart

neem aan dat me grafische kaart nog wel werkt. Zal toch niet opeens zoveel stof op liggen? en ik kan het gewoon niet aanpassen geen eroor ofzo maar kan dat balkje niet veranderen.

neem aan dat me grafische kaart nog wel werkt. Zal toch niet opeens zoveel stof op liggen? en ik kan het gewoon niet aanpassen geen eroor ofzo maar kan dat balkje niet veranderen.

nee er zal niet ineens heel veel stof opzitten maar het kan wel goed zijn dat de ventilator ofzo niet meer goed draait of geblokkeerd word...

Wat voor grafische kaart is het trouwens?

Ik hoor geen ander geluid ofzo helemaal zoals normaal en neem and dat de grafische kaart niet kappot is want hij is nog niet een jaar oud
Kaart is: NVIDIA GeForce 8600GT

wel je weet nooit hé wat er kan mislopen met al die hardware...
met een beetje slecht geluk is ie al kapot na een jaartje
hetzelfde heb ik ook al eens voorgehad met een grafische kaart

bekijk dit hier eens even en download deze driver en installeren natuurlijk daarna ook ;)

scan ondertussen ook eens met mijn bovenaan vermelde programmatje (superantispyware)

Laatst bewerkt:
Dankje, ik heb de driver opnieuw ingesteld alles is weer ok!^^:thumb:
Dankje toppie:cool::thumb::thumb:

wel graag gedaan :thumb:
waarom en hoe die drivers vanzelf verdwijnen weet ik ook niet, maar als het altijd zo simpel zou zijn begin ik het nog leuk te vinden :D

Heb je het ook al gemarkeerd als opgelost?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan