Hele computer lijkt het niet meer te doen bij elk programma start hij een download op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lukas21

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jul 2009
Nou, het probleem is dus dat alleen mijn internet het doet,
Elke applicatie die ik aanklik start gelijk een download die volgens mij slaat op het bestuursprogramma hiervan.
Ik kan niet meer in mijn configuratiescherm, ik kan niet meer in mijn Uitvoeren, ik kan eigenlijk helemaal niets behalve me internet en me documenten en deze computer.

Iemand ENIG idee ookal is het weinig informatie, wat ik kan doen?

Welkom op helpmij.nl ;),

Ik denk dat je virussen op je pc hebt en nog aardig irritante ook. Eerst een scannen met een gratis norton.
Dat moet je doen door het eerst te installeren en dan opnieuw opstarten in veilige modus (vlak voor het opstartscerhm van xp verschijnt op F8 drukken en vasthoudend dan kom je in een menu en kies je met de pijltjes veilige modus en druk op enter, log dan in op adminitrator. Nu open je norton security scan en laat je die zijn gang gaan verwijder alles wat hij vind enz.

Start je pc opnieuw op in normale modus, dan moet je maar eens vertellen of het werkt ;)

Jobbes

Download lukt dus ook niet

Ik kan ook geen uitvoerende opdrachten doen, dus als ik een gratis Norton had gedownload, kan ik ze niet uitvoeren.

dan eens te proberen te download in veilige modus met netwerk ondersteuning en dan installeren (maar je kan hem toch ook online uitvoeren???)

maar die van bertus zijn ook heel goed ;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan