Hele internet reageert vaak opeens niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

iemandhierzo

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2008
Altijd al zijn er meerdere programma's die internet nodig hebben (msn, internet explorer, winamp radio etc. etc.) doet mijn hele internet het niet meer voor een minuutje, En aangezien dat vaak gebeurt is dat heel erg vervelend.

Vroeger deed mijn internet het normaal al tijd op xp, en ik denk dat het is begonnen sinds dat ik Vista heb, maar daar ben ik niet zeker van.

Bedankt,
iemandhierzo

Vista op de oude machine waar voorheen XP op stond? Is ie wel helemaal VISTA-ready? En zo ja...op het randje of zeer ruim....VISTA vraagt nogal wat....en MSN, Messenger, WINAMP en die andere troep ook natuurlijk....MSN, WINAMP en Messenger zijn zowiezo al van die foute bandbreedte vreters....

Vista op de oude machine waar voorheen XP op stond? Is ie wel helemaal VISTA-ready? En zo ja...op het randje of zeer ruim....VISTA vraagt nogal wat....en MSN, Messenger, WINAMP en die andere troep ook natuurlijk....MSN, WINAMP en Messenger zijn zowiezo al van die foute bandbreedte vreters....

Bedankt voor je hulp in ieder geval.

Dit is een nieuwe computer waar nooit XP heeft op gestaan. Maar het lijkt net alsof me dan vaak gewoon niet meer reageert.

-Me internetpagina's laden opeens niet meer
-De shoutcast radio (winamp) stopt
-Msn blijft aan maar me berichten ontvang ik pas NADAT er weer een connectie is gemaakt

Dat is zo'n beetje alles wat ik nu heb gemerkt en ook het enige waarvoor ik internet gebruik.

Hoi,

Baat het niet dan schaadt het ook nie........

Check eens op virussen en spybots,.....is er niks aan de hand dan kun je dat uitsluiten!

Grtz.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan