Hele pc freezed

Status
Niet open voor verdere reacties.

ZicoHelp

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2007
Hoi,

Intel Core 2 Quad Q6600
4 GB ram
geforce 8600 GT

Dagelijks gebeurd het dat mijn pc vastslaat, dit komt alleen voor onder het gamen.
Had eerst Win vista en een ander moederbord en toen was er nog niks aan de hand, heeft het zonder problemen 1,5 jaar gedaan.
Sinds ik Win7 heb met een ander moederbord erin gaat het alleen maar minder..

Dit hieronder is de foutmelding;
naamloosg.png

Heb op youtube een filmpje gevonden dat precies hetzelfde is als mijn ''freeze'';
[video=youtube;h-msujgDmsU]http://www.youtube.com/watch?v=h-msujgDmsU[/video]

Iemand een oplossing??

*Het is zojuist voor de eerste keer gebeurt zonder dat ik een spel aan het spelen was

Laatst bewerkt:
je videokaart kan het spel waarscheinlijk niet aan. kijk maar : probleem : videohardwarefout

heb ik ook gehad

Eehm hij kan het wel aan sterker nog ik heb al 1,5 jaar geen problemen gehad en speel met 90+ frames dus daar ligt het niet aan...

Laatst bewerkt door een moderator:
misschien ligt het aan je nieuwe moederbord
welke moederbord had je eerst en welke nu

''Er zit een MCP73PV 4006273R moederbord erin met GeForce 7100 + nForce 630i) Chipset'' las ik en heb nu ASUS p5qpl-am..

Laatst bewerkt door een moderator:
Weetniet.. hij zei dat het de goede drivers waren, als ik mn moederbord moet updaten ofzo hoe?

Hm nou ben nu effe verder.. ik ben er dus achter gekomen dat het probleem bij punkbuster ligt..
Heb op allerlei verschillende manieren geprobeert te updaten maar geen succes, veel meer andere mensen schijnen hier last van te hebben op win7 64bit.

Als ik op een server speel zonder PB dan heb ik geen problemen, maarja wil wel weer gewoon op een server mét PB spelen, nu lopen er zoveel hackers rond overal..

Iemand met hetzelfde probleem of iemand een oplossing??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan