Hele PC upgraden!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spenderman

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2004
Ik wil graag heel veel dingen upgraden in mijn pc ik wil er dan ook fatsoenlijk mee kunnen gamen.

Ik heb een Amd Athlon 3000+ 2.2 GHz
videokaart: Ati Radeon 9600pro 128 mb
Moederbord: Asus A7N8X - LA
Intern geugen: 512 mb

ik wou graag de Ati X850 kopen maar ik weet niet of dat op mijn moederbord past ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen met het upgraden van mijn computer. ik heb de DxDiag.txt er ook maar even als bijlage opgezet. :)

Bijlagen

Ligt er aan wat voor type radion 850 je neemt.

Kijk hier even

Hoi,

Hoeveel wil je gaan uitgeven?

Anders is dit wel iets.

Moederbord 155 euro.
Processor 249 euro.
Geheugen 2x 102 euro.
Videokaart 485 euro

Maar of je nou echt zo'n dure kaart moet hebben?:rolleyes:

En tsja niet elk moederbord past in elke kast, dus heb je de kans dat je ook een nieuwe kast moet kopen.

Laatst bewerkt:
Ik zou gewoon lekker een nieuwe computer kopen. Als je ziet wat je allemaal moet upgraden, is het veel goedkoper om een nieuwe te kopen, die in de aanbieding is bij Media Markt. Dan heb je die oude ook nog :thumb:

Joren 007

Heeft het moederbord veel impact op de snelheid van een computer dan?

Ik snap niet dat je een nieuwe pc aanschaft de componenten die er in zitten zijn echt nog niet slecht of verouderd, je zou het geheugen wat uit kunnen breiden en evntueel een andere videokaart maar de rest liet ik mooi nog even zo of je moet geld te veel hebben dan wordt het wat anders.

Ik zou alleen de videokaart vervangen, de rest is voorlopig niet nodig en als je een nieuwe pc haalt verkoop je oude dan, want daar krijg je nog wel een paar 100 euro voor;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan