Hele schermwit bij Samsung

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroendew

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2007
Hallo,

Ik heb een mega probleem met mijn Samsung SyncMaster931C +/- half jaar oud.
Ik heb zo juist om 19,30 een bluescreen gehad. Das ***** oke maar goed das niet zo erg, want ik heb een nog groter probleem. Nadat ik een Bluescreen kreeg start de pc weer opnieuw op. Maar toen begon het probleem het beeld begon ineens heel vaag te doen met eerst een dikke streep met een blauw achtigkleur, daar 2 en toen 3 dikke strepen en toen een wit scherm:shocked:. Ik dacht oke kan dus de pc even opnieuw opstarten help niet nu meteen een witscherm i.p.v opstart scherm enz.pc uitgedaan, mijn oude crt scherm er aangehangen doet het dus nix geen probleem met de videokaart. Ik het TFT scherm er weer aangehangen weer wit scherm. Beeldscherm stekker er uitgedaan dan krijg je zeg maar eens standby stand normaal is het scherm zwart en knippert die tussen analoog en digitaal voor een halve minuut en dan gaat die uit, nu kreeg ik een wit scherm:( ipv dat.
Ik heb alles geprobeerd wat ik wist en ben ten einde raad. Kan iemand mij z.s.m help?

M.V.G Jeroen de Weerd

Hu , oke dus
Als ik goed lees , heeft die samsung meteen wit beeld
en Die CTR heeft dat niet.???
Probeer eens die Samsung te testen op een andere pc

ja meteen wit beeld naar indrukken van de start knop. nee die crt niet. oke zal ik even gaan proberen is een laptop ok oke

ja meteen wit beeld naar indrukken van de start knop. nee die crt niet. oke zal ik even gaan proberen is een laptop ok oke

Ja , gewoon aansluiten.....
Soms krijg je niet meteen beeld dan moet je een (paar) keer op (Meestal) "FN+F8" Klikken.

nee doet het ook niet:confused: op een gewonen pc en een laptop getest, maar als alleen de voedingstekker er in zit geeft die ook een wit scherm

Ok verder kan ik je niet helpen , heb niet zoveel verstand van Schermen .

oke toch bedankt ik denk dak k hek maar ga gokken op de garantie. Dus terug naar de winkel

niet gokken is gewoon garantie.....
scherm van net een half jaar oud....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan