hallo mensen;
Er is iemand die een compleet eigen windows cd gemaakt heeft, en ik wil het op precies dezelfde manier als deze persoon gaan doen.
Dat houdt in:
- bootlogo veranderen
- hele uiterlijk windows setup aanpassen
- vinkjes kunnen zetten voor de programmas, of ze wel of niet geinstalleerd moeten worden
(en uiteraard, mocht ik de vinkjes aanzetten, dat het programma dan ook daadwerkelijk geintegreerd wordt).
- compleet unattended installatie (in ieder geval zoveel mogelijk)
- tweaks invoegen
- bijvoorbeeld zon mooie sidebar zoals op het plaatje te zien is invoegen
- extra dingen zoals wallpapers, windows themes etc invoegen
Ik heb zelf aardig wat kennis van pc`s, ben al aan het stoeien geweest met nlite, had het al zo ver dat ik het blauwe windows-xp-installeer uiterlijk al veranderd had naar mijn eigen wallpaper, maar that`s it...
De grote vraag is:
Wie kan mij helpen met bovenstaand, desnoods tegen betaling?
Wie weet er in ieder geval welke programma`s ik nodig heb? (want met alleen nlite red je bovenstaand niet).
Ik hoop dat er iemand zeer ver is met xp unattended en mij antwoord kan geven!
De link naar screenshot met betrekking tot hetgeen ik bedoel is hier te vinden: (even naar beneden scrollen voor de screens)
http://worldofmp3.biz/xpunattended/
Er is iemand die een compleet eigen windows cd gemaakt heeft, en ik wil het op precies dezelfde manier als deze persoon gaan doen.
Dat houdt in:
- bootlogo veranderen
- hele uiterlijk windows setup aanpassen
- vinkjes kunnen zetten voor de programmas, of ze wel of niet geinstalleerd moeten worden
(en uiteraard, mocht ik de vinkjes aanzetten, dat het programma dan ook daadwerkelijk geintegreerd wordt).
- compleet unattended installatie (in ieder geval zoveel mogelijk)
- tweaks invoegen
- bijvoorbeeld zon mooie sidebar zoals op het plaatje te zien is invoegen
- extra dingen zoals wallpapers, windows themes etc invoegen
Ik heb zelf aardig wat kennis van pc`s, ben al aan het stoeien geweest met nlite, had het al zo ver dat ik het blauwe windows-xp-installeer uiterlijk al veranderd had naar mijn eigen wallpaper, maar that`s it...
De grote vraag is:
Wie kan mij helpen met bovenstaand, desnoods tegen betaling?
Wie weet er in ieder geval welke programma`s ik nodig heb? (want met alleen nlite red je bovenstaand niet).
Ik hoop dat er iemand zeer ver is met xp unattended en mij antwoord kan geven!
De link naar screenshot met betrekking tot hetgeen ik bedoel is hier te vinden: (even naar beneden scrollen voor de screens)
http://worldofmp3.biz/xpunattended/