hele vreemde melding

Status
Niet open voor verdere reacties.

leen123

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2005
Hallo , ik krijg regematig de melding met " er is geen verbinding met internet mogelijk wilt u nogmaals proberen of annuleren?" Ook tijdens het internetten krijg ik deze melding, ja ook tijdens het internetten

wat helemaal irritant is , ik krijg deze melding ook tijdens het gamen waardoor het spel wordt onderbroken en soms de computer dan vastloopt.

Ik heb ad aware / spyware /spysweeper norton systemworks 2005 , antivirus gedraaid , en ik heb gisteren
registry medic gekocht , waarna ik dacht eindelijk van dit probleem verlost te zijn, maar ik kreeg net weer dezelfde
irritante melding . Waar zou dat toch vandaan komen???

Ik gebruik mozzila , zonealarm pro . win 98 se

Weet iemand dit of heeft iemand enig idee??

Het lijkt erop dat er een programmatje verbinding probeert te maken met internet via explorer mischien???

Groetjes, leen

Druk als je die melding krijgt eens op Ctrl+Alt+Del.
Je ziet dan welke programma's actief zijn. Dus ook het programma dat verbinding probeert te maken.

Guus.

Geplaatst door Guus abc
Druk als je die melding krijgt eens op Ctrl+Alt+Del.
Je ziet dan welke programma's actief zijn. Dus ook het programma dat verbinding probeert te maken.

Guus.

Ja bedankt , dat is een goed idee,
nou wachten op de volgende melding
kan een paar uur duren of een paar dagen.
voordat ie weer verschijnt
Dan hoop ik dat we dat probleem kunnen verwijderen.

Groetjes Leen

Ik heb ook wel eens zoiets gehad. Dan probeerde een of ander programmatje verbinding te maken met een oude dialup verbinding die ik al lang niet meer gebruikte en gaf dan telkens meldingen van wil je verbinding maken blabla...

Je kan eens bij je netwerkverbindingen kijken als er geen vreemde dialup verbindingen staan oid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan