ja...er zal niets anders opzitten (het enige wat me er een beetje van weerhield is omdat ik werk met PC-banking en ik destijds zo gesukkeld heb om alles in orde te krijgen qua installatie) maar ja als het me toen lukte moet het nu ook maar kunnen zeker hé !
Euh... ja ik zie dat ik een OEM product heb, dat is dan niet zo goed ???
Ben vlug gaan kijken op de laptop van mijn man wat voor versie hij heeft en... het is ook OEM !!! verdekke toch hé !!!
Wat betekent dat eigenlijk OEM ? Ik denk op mijn cd's van Microsoft Office dat dat ook zoiets is (OEM)..
En dan nog het allerlaatste
Hoe begin ik daaraan om Windows opnieuw te installeren ?? Moet ik eerst iets verwijderen of zo ? (heb daar totàààààl geen benul van !).
En als ik alles geïnstalleerd heb mag ik al mijn softwareprogramma's direct installeren (want ze hebben me gezegd dat dat niet mag omdat het ene het andere dan kan tegenwerken of zoiets....)
Mocht ik problemen hebben bij de installatie waar kan ik dan terecht op het forum ? Moet ik dan een vraag stellen bij "Besturingssystemen/Windows XP/Software ?????
Sorry is weer een hele lijst vragen geworden.....
Euh... ja ik zie dat ik een OEM product heb, dat is dan niet zo goed ???
Ben vlug gaan kijken op de laptop van mijn man wat voor versie hij heeft en... het is ook OEM !!! verdekke toch hé !!!
Wat betekent dat eigenlijk OEM ? Ik denk op mijn cd's van Microsoft Office dat dat ook zoiets is (OEM)..
En dan nog het allerlaatste

En als ik alles geïnstalleerd heb mag ik al mijn softwareprogramma's direct installeren (want ze hebben me gezegd dat dat niet mag omdat het ene het andere dan kan tegenwerken of zoiets....)
Mocht ik problemen hebben bij de installatie waar kan ik dan terecht op het forum ? Moet ik dan een vraag stellen bij "Besturingssystemen/Windows XP/Software ?????
Sorry is weer een hele lijst vragen geworden.....