helemaal mis

Status
Niet open voor verdere reacties.

ipea

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2001
Berichten
584
Hallo,

Ik ben bezig met een computer van een vriendin.
Er zitten heel veel fouten in. bv
secur32.dll mist ik heb geprobeerd die te downloaden maar niks..hij download niet...????
Kan geen nieuwe mappen maken.....?????

Ik heb geprobeerd te formarteren maar dat was ook geen optie want......kan op geen enkele manier het cd rom station benaderen. Wel A,C,D( schijf heeft 2 stations) maar E het cd rom station niet.

Iemand een idee???
bij voorbaat dank
ipea
 
als je em leeg wilt halen.
- opstarten met win98 opstartdiskette en kiezen voor de optie met cd rom, dan kun je gelijk zien of ie de cd rom ziet.
- dan fdisk
- dan installeren
 
Download madboot. Dit is een hele makkelijke opstartdiskette.

Als je hem gedownload hebt, dubbelklik en hij zal om een diskette vragen.

Start daarna de pc op met de opstartdiskette (wel zorgen dat pc van A opstart)

Als hij gestart is kun je kiezen wat je wilt. Formatteren is daar ook een optie. Win98 installeren ook. Heel mooi programma.


http://www.madboot.com/ (klik op "download madboot now")
 
Hallo,

dat is dus precies het probleem..met de opstartdisk kan ik op elk station komen maar niet op het station om de cd windows98 se te installeren.
Daarom ook dat ik vroeg om misschien een oplossing voor de secur32.dll dieer niet is en het feit dat er geen nieuwe mappen gemakt kunnen worden.
Misscchien als ik bovengenoemde 2 fouten zou kunnen herstellen dat de zaak in ieder geval iets beter loopt.
 
Heb je die madboot al gebruikt? Wellicht kom je daarmee wel op het cd station.

Het is geen gewone opstartdiskette, maar een supersonische:D
 
Zal ik gaan proberen als ik weer bij haar ben
Je hoort of het gelukt is...
Toch zou ik graag nog een suggestie krijgen om de zaak te "repareren" als dat mogenlijk is
groetjes
 
repareren is altijd lastig als je meerdere vage problemen hebt. Ik geef zelf altijd de voorkeur aan een schone installatie. Hier gaat 9 van de 10 x minder tijd in zitten dan het achterhalen van de problemen.
 
Hallo,

Heb geprobeerd met Madboot de zaak te formateren maar ook bij deze kan niet!!!!!!
CD ROM STATION IS DAN NIET BENADERBAAR
WAT MOET IK DOEN?????????
 
Formatteren vanuit madboot ging niet?
Exit to Dos.

a:\format c: ?

Heel vreemd, die opstartdiskette ziet altijd de cdromspeler.

Je moet er wel op letten dat de stationsletters soms opschuiven he.

Als normaal in windows je cdrom D is, is het nu bv E. Je moet gewoon een paar stations proberen

e:\
f:\

enz.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan