helemaal niet zo gratis ....??!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DoreenL

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2010
Berichten
7
Ik heb Poivy waarbij je een krediet moet kopen en dan naar tal van landen helemaal gratis naar vaste lijnen zou kunnen bellen. Je krijgt "Freedays" en je mag tot 300 uur per week vrij bellen.

Ik had pas 10€ gekocht maar tijdens een gesprek van een uur naar een vaste lijn in Denemarken ("gratis" land ) bleek na een uur het krediet op. Nu heb ik opnieuw 10€ gekocht en zie dat na 1 kort gesprek naar Polen ook alweer geld is afgeboekt. Ik heb ooknog 340 "freedays" op mijn account staan. Maar die zijn niet overdraagbaar nar een andere week :wat heb je er dan aan?

Weet iemand hoe dit werkt (Poivy antwoordt niet op vragen):
Wat is er nu wel en niet ECHT gratis. Hoe zit het met die 300 minuten en Freedays. Ik kom niet wijs uit hun info of die klopt niet met wat er gebeurt.......
 
Gratis ? .. Mwhah, zoals je nu wel gemerkt hebt, bestaat dat niet :)
 
Ik heb Poivy waarbij je een krediet moet kopen en dan naar tal van landen helemaal gratis naar vaste lijnen zou kunnen bellen. Je krijgt "Freedays" en je mag tot 300 uur per week vrij bellen.

Max 300 minutes per week of free calls, measured over the last 7 days and per unique IP address. Unused free minutes cannot be taken to the following week(s). If limit is exceeded the normal rates apply. With your FREE DAYS you can call for free to all the destinations listed as free! when you have no FREE DAYS left the normal rates apply. You can get extra Freedays by buying credit

Sinds wanneer heeft een week 300 uren...?

discountpanel1.gif

100% Free, no call setup! Click here for more info. For all other rates, click here
Argentina
Australia
Belgium
Brazil
Canada
China
Czech Rep.
Denmark
France
Germany
Hong Kong (mobile)
Hungary
Ireland
Italy
Japan
Netherlands
Norway
Peru
Poland
Portugal
Russian Fed. [st Petersburg]
Spain
Sweden
Switzerland
Thailand (mobile)
Turkey
United Kingdom
United States (+mobile)
Venezuela

Free calls (landlines only)
Free TRIAL calls dus...
 
Laatst bewerkt:
Max 300 minutes per week of free calls, measured over the last 7 days and per unique IP address. Unused free minutes cannot be taken to the following week(s). If limit is exceeded the normal rates apply. With your FREE DAYS you can call for free to all the destinations listed as free! when you have no FREE DAYS left the normal rates apply. You can get extra Freedays by buying credit


betekent dat dan dat ik wordt opgelicht?

Of begrijp ik een bepaalde clausule niet: Ik heb krediet, ik bel naar een vast lijn in een gratis land en toch wordt er geld afgeschreven.

Wie heeft hier zelf ervaring mee?
 
discountpanel1.gif


Dis is de prijs die je betaald voor "gratis"...

Als het gratis zou zijn, waarom zou je dan überhaupt krediet moeten kopen, heb je daar al eens over nagedacht?
 
Laatst bewerkt:
ja, krediet moet je kopen voor als je naar mobiele lijnen belt of naar de niet-gratis landen, zoals bij alle voip providers. daarnaast is het gratis naar vaste lijnen in de lijst met gratis landen

maar nogmaals de vraag:

klopt de informatie die ze geven dan niet of klopt het wel en zit er een adder onder het gras?
 
zie je niet op die pic: "Free* Trial Calls"
er staat een sterretje, zoek dus dat sterretje op en kijk es wat erbij staat
 
ja dat heb ik al tien keer gelezen: dat is de reden waarom ik hier mijn bovenstaande vraag stel

overigens gaat het mij niet om info over trial de calls


kun je s.v.p. ook zelf uitleggen waarnaar je in die tekst wil verwijzen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan