helemaal nieuw op deze site en in het bezit van een z-demon

Status
Niet open voor verdere reacties.

sukkeltje

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2004
Lieve mensen van deze site,
hier ben ik dan, helemaal nieuw en vers en nog ongerept voor wat betreft het computergebeuren.
Ik kan dus veel goede raad gebruiken.
Ik wil wel, maar heb geduld met mij.
Ik heb niet veel ervaring.
Hopelijk lukt het allemaal

Welkom op Helpmij.:)

Wat bedoel je met "in het bezit van een Z-Demon"?

z-demon

Als ik probeer mijn computer te schonen, dan lukt het niet omdat ik een z-demon en dan iets duits heb. Hoe krijg ik dat eraf??????:o :o :o :confused: :8-0: :confused: :love:

o jee Lex

Omdat ik ineens zie dat je niet op problemen reageert?Zit ik hier in de verkeerde rij?
Zo ja, dan spijt me dat. Help me dan even waar ik naartoe moet?
:o :rolleyes: :confused: :eek: :love:

Als je nu eerst eens duidelijk uitlegt wat je graag wilt doen en waar je tegen aan loopt

probleem z-demon

Hallo Mario, ik heb op mijn computer ad-aware 6.0 geinstalleerd. Als ik dat programma draai vindt hij altijd 6 problemen, die ik kan verwijderen, maar die er de volgende keer weer op zitten. Ik heb ook Spybot Search & Destroy 1.3 geinstalleerd. En voordat dit programma alles heeft gecontroleerd, gooit hij me eruit en zegt, dat er een z-demon is met ungultig of zoiets. Hij controleert dus niet eens alles. Volgens mij is dit het probleem......
Is er nog hoop? :confused: :confused: :confused: :love:

Kwam toevallig langs surfen

Ik zou beginnen met Ad-Aware SE (want Ad-Aware 6.0 update niet meer) te installeren en updaten ff afsluiten en Ad-Aware SE weer openen en nog een keerje scannen.

ad aware SE

Tijdens Spybot search and destroy echter zegt hij tijdens de controle na ongeveer 18500 van de 21322 te gaan,fout gedurende controle (ungultiger datentyp fur) Dit is niet over gegaan. Morgen zal ik jullie Spybot search and destroy installeren en dan... wie weet. In ieder geval vast bedankt voor de hulp tot nog toe. DaaaagIK heb ad aware Se geinstalleerd en ik moest eerst 228 dingen verwijderen en toen ik het nog eens liet draaien, moest ik nog eens 33 items verwijderen. :love: :confused: :confused:

Re: o jee Lex

Geplaatst door sukkeltje
Omdat ik ineens zie dat je niet op problemen reageert?Zit ik hier in de verkeerde rij?
Zo ja, dan spijt me dat. Help me dan even waar ik naartoe moet
Daar moet je niet opletten, dat hoort bij m'n handtekening.:)
Als je goed leest is dat bedoeld voor vragen via de E-mail, die normaal op het forum thuis horen.;)
Het hoort dus niet bij het antwoord naar jou toe.

Voor je probleem.

Laat de pc eens bij een online virusscanner scannen.
Hier kan je online op virussen laten scannen.
Housecall: http://housecall.antivirus.com/housecall/start_frame.asp
Panda: http://www.pandasoftware.com/activescan/com/activescan_principal.htm
BitDefender: http://www.bitdefender.com/scan/licence.php
McAfee:http://www.smartsoftware.nl/freescan/

Doe daarna het volgende:
Lees deze topic goed door
Het plaatsen van een Hijackthis log in deze sectie <--klik.
en plaats in de volgende sectie een Hijackthis log:
klik --> Hijackthis Log's <--klik.

Vermeld daar ook je probleem erbij.

Laatst bewerkt:
exploit-byte verify

Hallo Lex,

ik:confused: ben aan de gang gegaan en heb alle vier de sites opgezocht en mijn computer gescand.
OP de ene site hoorde ik, dat ik 3 keer java-bytever.A-1
TROJ-DIALUIB en TYROJ-TRILLION.A had
OP een andere site, pandasoftware, werd me verteld, dat er 3 infecties waren en 3 disinfecties?. en 1192 berichten.
Bitdefender zegt, dat er 7 keer Documents and settings/all users/applicationData/Spybot-search&Destroy op zit, waarvan 6 keer een geinfecteerd object aanwezig is.
En Smartsoftware zegt dat er 1 virus aanwezig is en wel:
Bestandsnaam: C:/.../ar3.jar-5ef20017-4et6a6c/zip
De virusnaam: Exploit-byte verify
Trojan, DAT required : 4258.
Nou dan weet je het wel he?:eek: :confused: :confused: Hoe moet het eraf? Morgen ga ik verder met de rest van je opdracht.
Nu ga ik naar bed. Dag:love: :love:

nog niet opgelost

Hallo allemaal,

ik heb een nieuw programma geinstalleerd om het een en ander te scannen, nu zit er nog een of ander log, wat maar niet weg gaat. Dit is na de z-demon.
Ik heb in ieder geval wel wat gehad aan de aanbevelingen v.w.b. de andere programma's om de spybot en cookies eraf te halen.
Kijke er nog wel eens iemand op deze site?
Groeten van sukkeltje xx:) :) :D :love: :love:

Hoi Sukkeltje, ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat de experts van het Hijackteam jouw log van 1 december over het hoofd hebben gezien (ze hebben het hartstikke druk en dan kan er wel eens wat mis gaan) Ik denk dat je het beste in je Hijack-topic (<--KLIK en dan "reageer op bericht") even kunt vragen of ze dat alsnog willen doen.

Nanette, aardig om dit aan te geven, maar Sukkeltje kan nu beter een nieuw topic maken in de Hijackthis sectie.
Het log van 1 December nakijken heeft nu geen zin meer.
Daarvoor is er een te lange tijd overheen gegaan.;)

@Sukkeltje,
Er kijken genoeg mensen per dag op deze site.:)
Plaats even een nieuw gemaakte Hijackthis log in een nieuwe topic.
De link naar de sectie vind je in m'n vorige bericht.

Z-demon

Weten jullie al waar dit probleem vandaan komt, heb namelijk hetzelfde probleem bij een vriendin van mijen wat ik ook doe ik kom er niet van af.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan