helemaal nieuw op deze site en in het bezit van een z-demon

Status
Niet open voor verdere reacties.

sukkeltje

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2004
Lieve mensen van deze site,
hier ben ik dan, helemaal nieuw en vers en nog ongerept voor wat betreft het computergebeuren.
Ik kan dus veel goede raad gebruiken.
Ik wil wel, maar heb geduld met mij.
Ik heb niet veel ervaring.
Hopelijk lukt het allemaal

Welkom op Helpmij.:)

Wat bedoel je met "in het bezit van een Z-Demon"?

z-demon

Als ik probeer mijn computer te schonen, dan lukt het niet omdat ik een z-demon en dan iets duits heb. Hoe krijg ik dat eraf??????:o :o :o :confused: :8-0: :confused: :love:

o jee Lex

Omdat ik ineens zie dat je niet op problemen reageert?Zit ik hier in de verkeerde rij?
Zo ja, dan spijt me dat. Help me dan even waar ik naartoe moet?
:o :rolleyes: :confused: :eek: :love:

Als je nu eerst eens duidelijk uitlegt wat je graag wilt doen en waar je tegen aan loopt

probleem z-demon

Hallo Mario, ik heb op mijn computer ad-aware 6.0 geinstalleerd. Als ik dat programma draai vindt hij altijd 6 problemen, die ik kan verwijderen, maar die er de volgende keer weer op zitten. Ik heb ook Spybot Search & Destroy 1.3 geinstalleerd. En voordat dit programma alles heeft gecontroleerd, gooit hij me eruit en zegt, dat er een z-demon is met ungultig of zoiets. Hij controleert dus niet eens alles. Volgens mij is dit het probleem......
Is er nog hoop? :confused: :confused: :confused: :love:

Kwam toevallig langs surfen

Ik zou beginnen met Ad-Aware SE (want Ad-Aware 6.0 update niet meer) te installeren en updaten ff afsluiten en Ad-Aware SE weer openen en nog een keerje scannen.

ad aware SE