Helft capaciteit wordt herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

Treb0r

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2006
Hallo,

Nadat ik 2 hitachi schijfen heb gehad die beide kapot zijn gegaan heb ik nu 2 samsung 250gig schijven. Maar nu wil ik windows instaleren maar worden ze beide als 13 gig herkend. Ik heb geen idee hoe ik aan de rest van de capaciteit kan komen.

Alvast bedankt

Gr Robert

Ik neem aan dat je 130 GB Bedoelt? Na het installeren van SP2 kan je de rest in schijfbeheer vinden

Ik neem aan dat je 130 GB Bedoelt? Na het installeren van SP2 kan je de rest in schijfbeheer vinden

Ja sorry ik bedoel 130g, maar als je nou geen sp2 hebt. kun je dan nog op een andere manier de verloren data terugwinnen. En moet ik nu gewoon van die 130g windows instaleren en patities maken?

Gr Robert

Gebruik deze regfixs eens, en reboot, als die werkt, zul je ze wel nog moeten indelen, in diskmanagement.

Ik heb windows nu op mijn eigen computer staan, echter het probleem is er helaas nog steeds. Ik heb dat tooltje gedownload en computer opnieuw opgestart maar het heeft helaas niet geholpen. Ik heb in de bios gekeken, maar daar worden ze wel herkend als beide 250g. Iemand nog enig idee hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Gr Robert

Heb je al met diskmgmt.msc in uitvoeren, gekeken, hoe ze daar staan?

En je hebt wel die regfix uitgevoerd?

Heb je al met diskmgmt.msc in uitvoeren, gekeken, hoe ze daar staan?

En je hebt wel die regfix uitgevoerd?

Door deze uit te voeren: diskmgmt.msc zag ik dat er voor de helft nog geen gepartitoneerde ruimte was die ik nog moest formateren. Dus probleem opgelost! Bedankt allemaal:thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan