helft van de dingen werkt niet op sites

Status
Niet open voor verdere reacties.

sietsenl

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2011
ik heb een groot probleem met mijn internet explorer, ik kan namelijk op heel veel dingen (onder andere downloads, links naar andere sites, likes bij youtube, etc.) niet klikken. ik kan bij youtube bijvoorbeeld wel gewoon filmpjes kijken, maar niet op 'like' of 'dislike' klikken, en ik kan niet naar mijn abbonementen gaan, berichten lezen, etc. als ik er op klik dan reageert ie gewoon niet. dit begint nu best wel vervelend te worden, want ik wil heel graag dingen downloaden. ik heb nu gewoon niks op mijn pc staan. ik heb al geprobeerd om google chrome te downloaden, maar wanneer ik op 'download google chrome' klik dan reageert ie gewoon niet. weet iemand misschien waarom mijn internet explorer zo doet? en weet u ook hoe het opgelost kan worden? alvast harstikke veel bedankt!

Heb e de gebruikelijke zaken al geprobeert zoals viruscanner laten scannen en eventueel een systeemherstelpunt terugzetten?

nee, ik weet helaas niks van computers dus ik weet niet hoe dat moet

ik heb vorige week mijn pc naar fabriek-settings hersteld omdat er een virusje op zat waardoor ik mijn pc niet kon opstarten. toen ik dat had gedaan, werd er mcafee geinstalleerd als virusscanner en nu denk dat ik het probleem heb gevonden: mijn virusscanner 'mcAfee internet security suite' reageert niet. als ik het probeer te openen of te verwijderen dan doet ie het niet. weet u misschien hoe ik het kan verwijderen?

Welk besturingssysteem heb je? Hoe heb je het geprobeerd te verwijderen?

Bij XP moet je naar start -> configuratiescherm -> software -> je krijgt nu een lijst met programma`s. Hierin kan je je virusscanner als het goed is verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan