Helkern attack

Status
Niet open voor verdere reacties.
En Arietje is het nog gelukt met die "helkern" ??of hebt u nog steeds last van die lastige aanvallen ?

groetjes alan

Ja alanrump, zoals ik al schreef, de verwachting is uitgekomen, en de melding weggebleven.:thumb: :thumb:
doei, arietje

gevaarlijk

ik heb idd ook last gehad van helkern aanvallen en land attacks,kaspersky blocked ze je kunt dus de meldingen uitzetten helkern is dus niet gevaarlijk maar windows is gevaarlijk.tegenwoordig zit ik achter een smoothwall dat kan ik echter iedereen aanraden dat betekend gewoon einde gezeur met dat soort dingen.de logfiles spreken boekdelen.ik ging met een 2000 bakkie alleen naar windows update(het eerst wat je doet als je eenmaal online bent )en ik had 83 virussen en het is ook zo dat de makers van antivirussoftware hun markt in stand houden bijv taskmqr.exe vindt je aleen trendmicro oplossingen voor.gewoon linux draaien dan ben je overal vanaf ik heb een oude pentuim 2 die ik nog net kon vangen voor ie de bodem van de container raakte, daar draai ik nu smoothwall op en mn netwerk is gewoon veilig heb nooit een script ontvangen en geeneen keer een land of helkern gehad en je kan heel makkelijk je poorten open zetten per ip adres kortom windows is levens gevaarlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan