Helllupp wordt gek van die spyware

Status
Niet open voor verdere reacties.

tieske123

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2006
Even het volgende.
Ik krijg sinds vandaag constant meldingen dat mijn pc gevaar loopt en bla bla bla
Er verschijnt dan een icoontje bij de tijd genaamd Security Alert.
Een geel driehoekje met een uitroep teken erin. Als ik de internet explorer open dan opend die automatisch een bepaalde site wat ik ook verander in de eigenschappen van IE
Ook zit er ineens een security toolbar in mijn browser die ik niet kan verwijderen in Software¿¿ vreemd

Ik heb Spysweeper er al overheen gegooit maar kan hem niet verwijderen.
Spyware doctor kan hem eveneens verwijderen. Ben ook al in veilige modus geweest en geprobeerd te verwijderen maar dat helpt ook niet.

Wat kan ik hieraan doen want om de 20 sec. komt dat gele driehoekje weer onder in mijn taakbalk met vanallerlei meldingen. Nu begint die ook popups op mijn scherm te toveren. het wordt van kwaad tot erger.

Helllp in deze is erg nodig weet het niet meer:confused:

Trouwens hij zet ook iedere keer 2 icoontje op mijn bureau blad genaamd Live Safety Center en Online Security Guide (van die schildjes)
Als ik ze verwijderen komen ze na 20 sec gewoon weer op mijn bureaublad

Laatst bewerkt:
Als het zo erg is zou ik gelijk maar een Hijackthis log plaatsen op www.nucia.eu of www.hijackthis.nl

Alle informatie over her programma Hijackthis en hoe een log te maken en te plaatsen op één van de genoemde sites kan je op deze sites vinden.

LET OP!!!
Ga niet zelf zitten experimenteren met dit programma, de kans is dan dat je meer stuk maakt dan dat je goed doet. Hier heb je echt expertise voor nodig!!!!

Ik ken dat hijack verhaal.
Heb niet zo'n zin om dat weer eens te doen .
Ik dacht wellicht is er een andere spyware programma wat me kan redden? buiten die 2 wat ik al geprobeerd heb.

Een HijackThis-logje maken en de instructies opvolgen kost in totaal minder tijd dan scans uitvoeren, waarna het nog niet zeker is of het probleem ook daadwerkelijk is opgelost.
Maar er zijn nog wel andere programma's die je kunt proberen:
Ad-Aware 2007, Spybot S&D, AVG Anti-Spyware, a-squared Free.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan