william-nagels
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 apr 2007
hoi, ik zit hier met een bizar probleem.
Sindskort ben ik begonnen met openGL en dat vlot al redelijk
maar nu wou ik een progie laten zien aan iemand anders en dus stuur ik het door via msn messenger.Nou dat programma gaf een foutmelding glut32.dll is missing geen probleem dacht ik . Ik schrijf dat eventjes bij in mijn programma via system() zo dus(zal de code laten zien moeilijk om uit te leggen)
Het dll probleem is opgelost maar dan kwam er een ander probleem op(zie bijlage )
Ik dacht dat dit misschien te maken kon hebben met het "system()" commando.Maar dat bleek dus niet want wanneer ik het simpelste programma door hem liet afspelen kwam de fout nog steeds
hier is de code van het betreffende 'simpelste' programma:
Enig idee hoe het komt dat hij dit programma niet kan runnen ?
Ik heb het programma bij geleverd zodat jullie het programma ook kunnen uitproberen want misschien is er iets mis met mijn compiler
William
Sindskort ben ik begonnen met openGL en dat vlot al redelijk

maar nu wou ik een progie laten zien aan iemand anders en dus stuur ik het door via msn messenger.Nou dat programma gaf een foutmelding glut32.dll is missing geen probleem dacht ik . Ik schrijf dat eventjes bij in mijn programma via system() zo dus(zal de code laten zien moeilijk om uit te leggen)
Code:
system("PAUSE");
system("@echo");
system("echo Eerste commando : mkdir c:\\dll");
system("mkdir c:\\dll");
system("echo volgend commando : copy glut32.dll c:\dll");
system("copy glut32.dll c:\\dll");
system("echo volgend commando : path = c:\\dll");
system("Pause");
system("path = c:\\DLL");
system("echo Als je nu op enter drukt zal het programma starten");
system("Pause");
Ik dacht dat dit misschien te maken kon hebben met het "system()" commando.Maar dat bleek dus niet want wanneer ik het simpelste programma door hem liet afspelen kwam de fout nog steeds

hier is de code van het betreffende 'simpelste' programma:
Code:
#include <iostream>
using namespace std;
int main(int argc, char** argv)
{
cout << "Hello World";
cin.get();
return 0;
}
Enig idee hoe het komt dat hij dit programma niet kan runnen ?

Ik heb het programma bij geleverd zodat jullie het programma ook kunnen uitproberen want misschien is er iets mis met mijn compiler

William