Hellpe met portforward

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tinus1234

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2008
Hallo ben bezig met een wolferstein server maar wie kan me helpen met portforward daar kom ik niet uit:)

Kijk ik heb router.

router heet: arris me vader kreeg die van UPC
maar kan je me helpen ik wil mijn wolferstein server online krijgen kan je helpen A.U.B

Jij wilt het wel helemaal lekker makkelijk hebben he ?

Lees nou maar gewoon wat ik hierbovewn geschreven heb en doe zelf ook eens moeite.

Kom je er dan nog niet uit, dan vraag maar waar je mee zit, maar ik ga je nu niet alles voorkauwen, daar leer je namelijk helemaal niks van. Zelf proberen, daar leer je het meeste van.

Ik heb al zo progama dat heet PFConfig heb ik gedoawlood op portforwart
ze zijde dat daar ook je server mee online kom

de router van upc daar kan je geen poorten in forwarden.

Warom kan je er geen poorten mee openzette hoe moet je dan je poorten openzette

Het modem van upc kun je niet openen .....

Als je alleen de Arris van UPC gebruikt (je pc is dus rechtstreeks op de modem van UPC aangesloten, dus geen draadloze of bedrade router ertussen) dan hoef je niets te forwarden.
Het enige waar je op letten moet is dat je firewall programma op je pc toestaat dat er vanaf Internet verbinding kan worden gemaakt met je Wolfenstein server-programma.

Gebruik je wél een draadloze of bedrade router, ga dan naar die link van DJArtistic, kies je merk + type router, en kijk daar wat je moet doen om je Wolfenstein server beschikbaar te stellen aan Internet gebruikers. Overigens blijft ook daarbij van toepassing dat een eventueel draaiend firewall programma op je pc ook moet meespelen, dus dat je firewall voor het Wolfenstein server-programma de poorten niet blokkeert.

Succes,

Tijs.

Ik heb zo het idee dat het niet alleen dat portforwarden is.
Als dat voor elkaar is komt de vraag hoe een server te installeren.
En als dat voor elkaar is komt de vraag hoe hij Wolfenstein moet installeren.

Op zich allemaal niet erg, maar ik krijg het idee dat hij in de categorie valt van:
Ik zet m'n pc aan en dan.

dnties bedank ik ga even kijken wat ik moet doen als ik er niet uit kom vraag ik het wel maar moet nu naar school ben 4 uur thuis doei:thumb:

[...]
Maar moet je ook de firwel uit zetee??:(

Uitzetten is geen goed idee, maar evt. aanpassen zal wel nodig kunnen zijn.
Welk firewall programma gebruik je precies en welk besturingssysteem (Vista of XP)?

Tijs.

Hallo,

Okee ik laat me firewall aan maar mijn firewell is standaart van mijn windows vista.

Ik heb windows vista pentium D

Kijk even hier voor hoe uitzonderingen in de Vista firewall aan te brengen.
Komt erop neer dat je Wolfenstein server-programma toevoegt als programma aan het tabblad Uitzonderingen.

Staat het Wolfenstein server programma niet direct in de lijst bij het toevoegen van programma's aan het tabblad Uitzonderingen, klik dan de knop Bladeren (of zoiets) om het programma op te zoeken op je harde schijf.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Ja ik heb alle stape gevoglt en ik kijkde en ston et.exe dat is wolferstein want ik wauw een toevoegen van me harde schijf maar de pc zij zit al in de lijst naam heet et.exe.

Ik kijkde bij progama``S toevoegen da naars ston ook poorten toevoegen merschien kan ik afbeelding stuuren???

Groetjes

Tinus1234

Laatst bewerkt:
Let wel even op: Het Wolfenstein server programma hoeft/zal niet hetzelfde te zijn als het Wolfenstein spel

Ik vermoed dat het Wolfenstein spel wel al in de lijst met uitzonderingen staat, maar het Wolfenstein server programma nog niet.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan