hellpp!! mun videokaart gaat niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

gamergino

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2006
Hallo ik heb laats mijn pc geformateerd voor het eerst en nu doet mijn video kaart en geluidskaart het niet meer maar nog erger ik weet niet welke kaarten ik heb weet er iemand hoe ik dit te weten kom en help me a.u.b
dan kan ik weer fijn gamen:D

Heb je een geluidskaart of videokaart onboard?
Zo ja dan kun je de drivers hiervoor downloaden op de site van je moederbord fabrikant.

Kijk eens even onder eigenschappen en dan instellingen van af je bureablad met de rechter muisknop dan kun je zien wat voor videokaart er in zit, of download anders even EVEREST kun je zien wat voor hardware in je computer zit.

Laatst bewerkt:
Download Everest en je kan bekijken welke hardware je in je pc hebt.

Neem anders een kijkje bij je apparaatbeheer.
Deze computer > rechtermuisknop > eigenschappen > hardware >apparaatbeheer.

Kijk anders eens bij desktop > rechtermuisknop > eigenschappen > instellingen. Daar staat je videokaart.

Greetsz Thooms.

Download Everest en je kan bekijken welke hardware je in je pc hebt.

Neem anders een kijkje bij je apparaatbeheer.
Deze computer > rechtermuisknop > eigenschappen > hardware >apparaatbeheer.

Kijk anders eens bij desktop > rechtermuisknop > eigenschappen > instellingen. Daar staat je videokaart.

Greetsz Thooms.

Lol tijdens het typen van mijn bericht zijn er al een paar reacties geplaatst.
Ik was dus te laat:o

geluidskaart
Apparaatbeschrijving Type
SiS 7012 Audio Device PCI

videokaart
Apparaatbeschrijving Apparaattype
SiS 330 Mirage Integrated Video kaart

moederbord
Veld Waarde
Moederbordnaam Asus P4S800-MX

zou het kunnen dat het deze gevens zijn als dat zo is meot nu gewoon voor de video kaart een geluidskaart en driver downloaden

greetzz gino

Kijk eens op de site van Asus en zoek daar je moederbord op. Zo te zien zit alles op het moederbord zelf en moet je die drivers installeren. Haal dan ook meteen de chipset driver voor het moederbord op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan