Hellup ik kan niet downloaden!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

jackpompe

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 sep 2010
:(Hallo, ik heb een laptop van 1 jaar oud met windows 7 erop, ik wil hier (ook) films etc mee downloaden., nu probeerde ik Grabit, Quickpar etc te downloaden maar dat gaat gewoon niet:o:evil::o
Ik krijg deze melding:

de huidige beveiligingsinstellingen staan niet toe dat dit bestand wordt gedownload

Heb alles al geprobeerd wat betreft instellingen in Internetopties maar het lukt me gewoon niet! Weet iemand wat er fout gaat??
Alvast bedankt:thumb:

grt jack

Heb je ook de 'beveiligings' opties bekeken ? Volgens mij staat die te hoog waardoor je niet kan downloaden. (Internet Explorer zeker?)

Untitled.png

Laatst bewerkt:
Ja maar nou komt t:
als ik Firefox op dit ding wil zetten krijgen ik de zelfde k#$&%*temelding!:evil::evil::shocked::mad:

Het is misschien wel erg laat, maar ik heb een oplossing voor het downloadprobleem. Zelf heb ik het probleem ondervonden bij het het installeren van de nieuwe laptop van mijn vriendin.

Het probleem met windows 7, en vermoedelijk ook met andere voorgeïnstaleerde versies is: GEBRUIKERSACCOUNTS.

Om hier te komen gaat men via het configuratiescherm naar GEBRUIKERSACCOUNTS.

Je zult zien, mits zo ingesteld, dat men als ADMINISTRATOR is ingesteld.

Nu zie je in de middelste kolom onderaan: INSTELLINGEN VOOR GEBRUIKERSACCOUNTBEHEER staan.

Deze klik je aan met je linker muisknop. Je zult zien dat de beveiliging vrij hoog staat. In de normaal los gekochte versie staat de knop op de schuifbalk helemaal onderaan. Is dit niet het geval, pas dit dan aan en klik op OK.

Hierna zul je de pc opnieuw moeten opstarten om de wijzigingen door te voeren.

Vanaf nu kun je weer gewoon downloaden zoals je gewend bent.

Het probleem is dus omdat de instelling van gebruikersaccount (Adminstrator) in Windows 7, geen downloads toestaat als de betreffende download niet is gecertificeerd door Microsoft voor Windows 7 of andere versies.

Succes.

Groet Maarten

@Masala09: Inderdaad erg laat.:D

Met deze toevoeging van je, als mogelijk naslagwerk, gaat er nu wel een slotje op het topic.
Zie ook deze regel uit onze huisregels:

•Reacties op topics ouder dan drie maanden worden niet op prijs gesteld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan