Hellup!!! ik wens een programma als outlook express, zonder emulators e.d.

• Onderwerp starter Onderwerp starter cyric
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cyric

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2011
Via een vorige (schijnbaar verkeerd geplaatste) vraag, (echter wel stof tot discussie ) start ik deze vraag. Ik wil een gratis programma als de ouderwetse outlook express, op mijn pc (niet web based), zonder virtuele omgeving, in windoze (nee, is echt niet verkeerd geschreven.) 7 home premium. Ja ik kan gehackte versies krijgen van diverse progs. Maar wens het eerlijk te hebben. (dàs pas een echte uitdaging!.) Live mail is het NIET (ga mij svp NIET proberen te overtuigen hoe super het etc. ik wil het gewoon niet. punt) opera en thunderbird zijn ook niet wat ik er van had verwacht. Niets ten nadeel van thunderbird, want daar werk ik nu mee. Daardoor heb ik dus in live mail (ja ik moet wel m`n mail kunnen lezen..duh) een stomme POP map erbij, of microsuft hoekt mijn mail direct in de verwijderd map. Erg grappig van van Bill en z`n grapjassen. Oh wee als je van hun producten af wil... zul je weten ook.

Gmail is lachen, echter (HELAAS!!) niet pc based. Of weet iemand van anders?

Zijn er meer mensen die zich herkennen in het bovenstaande, of is iedereen echt geïndoctrineerd? ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Mischien is gewoon telnet'ten naar een email server en dan op poort 25 wat voor je .. Aangezien je praktisch ieder mainstream mail programma nu wel zo'n beetje afwijst ..

Suc6! ;)

Telnet, zou toch niet moeten? Mainstream, wellicht. Maar hier is toch serieus vraag naar of ben ik nou helemaal....:P....

Onnodige quotes verwijderd. Evenals het overmatig gebruikt van smileys

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan