hellup

Status
Niet open voor verdere reacties.

Keejos

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2003
Ik heb deze routah:
Merk: SMC
Type: SMC7004VBR
Snelheid: 10/100 Mbit
Aantal poorten: 4 x RJ-45 (UTP)

het enige wat brandt is mijn wan lampje, verder nix en alles staat op auto, wat moet k doen?

Welkom op Helpmij.

Om je te helpen hebben we wat meer informatie nodig.
Wat is er allemaal aangesloten op de router en onder welke besturingssystemen werken de aangesloten computers.
Zijn er eventueel foutmeldingen of andere zaken op het beeldscherm zichtbaar.
Hoe heb je het netwerk geinstalleerd.

Mvg Sigma

Sorry Mario, dat had ik niet gezien, anders had ik niet gereageerd.

Ik weet niet zeker of hetdezelfde personen zijn (ipadressen zijn ook verschillend) maar de vragen lijken wel zeer veel op elkaar

En de manier van schrijven ook en ook de specificaties zijn identiek, dus ik denk dat je volkomen gelijk hebt.

nee dat ben ik niet. 100%zeker. Ik heb XP op allebei de pc's en op de router is een modem aangesloten (utp) en vanuit de router heb ik naar iedere pc een utp kabel gedaan, maar het werkt niet

Welke provider heb je? Wat zijn de ipadressen die de pc's krijgen?

Heb ff je ip adres aangepast.

Dit is neem ik aan het ipadres wat de router krijgt. Welke ipadressen krijgen de beide xp pc's?

Heb je wel je cc-xxxxxx-a in de router ingevoerd?

Geplaatst door m@rio
Heb ff je ip adres aangepast.

Dit is neem ik aan het ipadres wat de router krijgt. Welke ipadressen krijgen de beide xp pc's?

Heb je wel je cc-xxxxxx-a in de router ingevoerd?

ik weet wat je bedoelt, maar waar moet je dat invoeren, dat cc geval, dat nummer heb ik wel.

Dat verschilt per router. De meeste routers hebben een wizzard waarbij je het in kan vullen.

Staat er niks over in de handleiding?

Geplaatst door m@rio
Dat verschilt per router. De meeste routers hebben een wizzard waarbij je het in kan vullen.

Staat er niks over in de handleiding?
[/

QUOTE]

nee.

Toch nog eens je router configuratie nakijken of je ergens een hostname in kunt voeren

k ben ten einde raad. Wat nu?alles geprobeerd man. Partivuliere diensten die dit kunen mss ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan