Helluppie

Status
Niet open voor verdere reacties.
kan ik daar iets aan doen of moet ik gelijk heel t moederbord vervangen?

als ik mn moederbord moet vervangen hoe moet ik dat doen?
als ik de zelfde koop en alles zo inplug zoals het nu is is het dan goed of moet ik dan nog iets extra's doen???
groetjes en heel erg bedankt alvast

Ik ben bang dat ik op hardware assemblage gebied niet technisch genoeg ben om daar een 100% correct antwoord op te geven en dus waag ik mij daar maar niet aan.

Ik weet overigens bijna zeker dat het antwoord op het al dan niet direct goed gaan werken van je pc, NEE zal luiden. Dat nieuwe moederbord heeft immers een bioschip en die bioschip zal geconfigureerd moeten gaan worden................ exact gelijk aan de instellingen van de huidige bioschip op het defecte bord.

Hoi,

Je zou nog mazzel kunnen hebben, maar ik vrees van niet.

Ik heb EXACT hetzelfde probleem gehad met een Radeon 9800 pro. ( Kaart werkt wel op andere PC, eigen PC ->GEEN beeld.

Het klinkt erg raar, en ik weet ook niet of het een oplossing is, maar trek de stekker uit je PC, en uit je Modem. (Geen stroom op moederbord.) Haal de batterij uit je MOBO. Laat de PC ZEKER 3 uur onaangeroerd. Na die paar uur zet je de batterij er weer in, en sluit je de PC en Modem weer op het lichtnet aan.

Je hebt een kans dat je PC het dan wel weer doet.

Het is raar, maar bij mij en bij een vriend van mij heeft het al een aantal keer geholpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan