helluupppp

Status
Niet open voor verdere reacties.

daniela

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2002
Hallo allemaal
Ons beeldscherm doet raar, zal het proberen zo duidelijk mogelijk uit teleggen.
Het begon eenmaand of 2 terug we waren op de comp en opeens zo uit het niets sloeg het scherm uit ,hellemaal zwart dus .
Na een half uurtje uit gestaan te hebben deed alles het weer.
Dat gebeurde daarna nog is en toen ging het eenhele tijd goed.
Maar nu de laatste paar dagen is het weer hellemaal mis, als de comp een uurtje of 2 aanstaat springt get scherm weer weg, het lijkt wel dan hoe langer je er
dan afblijft hoe langer je er daarna weer op kan.
Maar langer dan 2 en half uur doet ie het niet.
Zeer vervelend dus, wie kan ons hier bij helpen en heeft enig idee wat dit is.
groetjes daniela( die niet graag naar een zwart scherm kijkt)

Beste Daniela,

wat voor een beeldscherm heb je TFT/LCD of CRT.
Hoe oud is het beestje?

Gezien de sectie moet het een LCD zijn.

Welke videokaart heb je. Deze kan ook de oorzaak zijn.

Beste Daniela,

Wat mogelijk is, is dat je last hebt van piekspanningen, waardoor het stroomspoeltje van de plaat die de lichtopbrengst verzorgt bij LCD, dat die beschadigd is.

Nochtans kunnen het 1000 en 1 redenen zijn, mijn advies is om terug te gaan naar je leverancier en dat ze hem maar nakijken en eventueel repareren.
Let echter wel op, dat wanneer het LCD-scherm buiten de garantie valt, dat er dan 9 van de 10 keer onderzoekskosten aangerekend worden, en dan is er nog niets gerepareerd.

Wat je ook zou kunnen doen, sluit de monitor op een andere pc aan, of een andere monitor op je pc. Als het met die andere monitor het zelfde geschied als met je LCD-scherm dan marcheert er iets niet met je grafische kaart.

p.s. mijn excuses voor mijn onoplettendheid!

Hallo weer
Daar was ik al bang voor allemaal technische vragen, daarvoor zal ik toch echt nog even moeten wachten tot mijn man thuis komt die weet daar vast meer van.
Het scherm is wel al zo een jaar of 4 denk ik misschien al 5

En wat is een sectie ??

En ruben excuses aanvaard hoor.

groetjes daniela,die snel typt om weer bang is om weg te vallen :-))

ojaaa

Of het er wat mee te maken heb weet ik niet maar wat ie ook vaak doet is als je hem afsluit dat ie van zelf weer opstart.

Als je dus wil computeren stopt ie ermee en wil je er nie meer op wil ie nie meer stoppen :-((

groetjes daniela (die net weer even weg viel)

Beste Daniela,

Welk besturingssysteem maak je gebruik van (Welke windows versie)?

Beschik je over een virus scanner, zo ja, laat dit programma je hele pc scannen of er misschien een virus op zit!

Succes ermee

Hallo
We hebben gister avond een ander scherm er op gezet en het is 3 uur lang goed gegaan, toen hebben we hem uit gezet.
Krijg nu sterk het idee dat het toch het scherm is geweest.
Gescand hebben we ook en alles is schoon,gelukkig.
Bedankt voor jullie meedenken
groetjes daniela

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan