Help 3 vragen betrekking CSS en JAVA

Status
Niet open voor verdere reacties.

RonnieV1987

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2010
hallo

ik heb eigenlijk 3. vragen

ik ben bezig met een prijzenlijst voor mijn website.
Website waar het omgaat
Link naar mijn css

vraag 1 is:

ik moet mijn prijzen kwijt in tabellen maar buiter beton heeft zo veel producten als ik die allemaal in tabellen moet plaatsen is veel te veel werk.
(hun hebben geen online prijzenlijst)

nu dacht ik kan je niet op 1 of andere manier die maincontent delen in 9 stukken in plaats van tabellen?

of op een hele makkelijke manier tabellen maken met css en dat ie dan de kleuren ook doet zoals in mijn voorbeeld

Vraag 2 is:

Zo as je ziet zijn die kleuren wel wat donker in de tabellen. is er ook een mogelijkheid dan je de transparantie van de kleuren kan instellen?

Vraag 3 is:

Nou heb ik een mooi inklap menu gedownload.
maar hij werkt niet goed.

ik kan niet meer als 3 van die mapjes maken waarom is dat?
ik denk misschien het script er nog eens onder zetten maar dat werkt ook niet

Link van het script

Als jullie mij kunnen helpen zou dat egt geweldig zijn!!!:D

Laatst bewerkt:
Poging op vraag 2: Heb je simpelweg HTML kit geprobeerd - door de tabel of letters te selecteren en het een kleurtje te geven.

Ik neem aan dat als je een tabel maakt je de instellingen ook kan wijzigen op de een of andere manier.

heej pim ;) heb jou gisteren geholpen ;).

jah ik gebruik dreamweaver dus de tabellen maken is vrij simpel. maar buiter beton heeft 2000 producten met betrekking tot mijn branche.
om daar nu steeds tabellen voor te maken dat word hem egt niet denk ik.

ik dacht ik heb mijn css zit zo in elkaar Header. Sidebar. Main content. Footer main content is 1 grote box kan ik daar niet 9 kleintjes van maken dan ? ik heb het al geprobeert maar ik kreeg 9 blokken in elkaar :P het moet als een tabel idee worden ;)

mooi hoeft het niet perse te zijn ik bedoel het is puur een prijslijst van alle producten die buiter beton heeft en die ik aanbied ;)
mijn website zelf moet mooi zijn ;)

ik kan ook op mijn website de prijzen achter de producten zetten . maar de prijzen van buiter veranderen met de seizoenen mee ;) dan moet ik telkens de prijzen veranderen ;) nu is het gewoon 1 grote lijst

voor mijn website gebruik ik opencart ;)

idd lastig pakket. ik zou deze met deze vraag naar het kopje CSS gaan, daar zijn namelijk meer expert op dit gebied.

ik kwam er zelf misschien wel uit als ik het ff kon zien :) kun je voor het gemak niet een paar screens maken of ga je af op mijn eerste advies?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan