Help a.u.b.

Status
Niet open voor verdere reacties.

NIME

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2005
Berichten
6
Hallo iedereen,

Ik wil jullie om hulp vragen om een website hosting te kunnen winnen als jullie op me zouden stemmen op http://link verwijderd.php mijn site naam is link verwijderd.be die staat ni op eerste pagina beetje verder. Ik hoop da u me helpt wat ik heb nu heel hard een website nodig, a.u.b. help me , alvast bedankt

dag
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom zouden we jou wel helpen.. en die anderen niet?
Wat nou als ik die naam van jou site niet leuk vind en een stem uitbreng op een andere? dan heb jij weer minder kans.
 
U moet op me ni stemmen ik vraag het als u da wilt, ik heb een site nodig maar spijtig genoeg kan ik er geen betalen daarom is da mijn enige kans.
 
geldt ook voor de andere kandidaten.of zie ik het verkeerdt...
 
Je hebt gelijk, maar ik vraag tenminste vriendelijk om op me te stemmen meer kan ik niet doen
 
vragen kan altijd.doen is vraag 2.
ma vind je het niet een beetje vals spelen zo op deze manier. mischien heben de andere kandidaten wel meer recht op die site.. maar mogen de beste winnen ...:D
 
Kijk op de namen die op eerste paginas staan en op laatste en zeg me welke beter zijn. Het gaat hier niet om welk naam je hebt gekozen, maar om hoeveel mensen je kent
 
jij bent anders de enige die om stemmen vraagt.
en geen anderé van dit forum.
en zo als killermenace zegt wat is waar en wat is ?
 
Zal ik je wat vertellen NIME.
Ik heb er zelf eentje bedacht :D
Als je ziet wat er allemaal staat..............dan maak je een grote kans! Echt Holland op z'n platst.
Ik zag je trouwens niet staan.
Hoeveel inzenders zijn er eigenlijk?
 
het is en blijft een vage verhaal.
de wolf met de geiten wollen sokken aan.:confused:
 
het is en blijft een vage verhaal.
Nime is ook erg kort lid.
Maar wel slim ;)
Nime gaat gewoon voor een iPod!
 
Geplaatst door Elisa
Zal ik je wat vertellen NIME.
Ik heb er zelf eentje bedacht :D
Als je ziet wat er allemaal staat..............dan maak je een grote kans! Echt Holland op z'n platst.
Ik zag je trouwens niet staan.
Hoeveel inzenders zijn er eigenlijk?

hij staat op de 81ste plaats :thumb:
 
Nee, dit gaan wij op HelpMij niet doen.
Daar is dit forum niet voor bedoeld.

Topic gesloten, link van page verwijderd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan