help A.U.B.

Status
Niet open voor verdere reacties.

hari10

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 okt 2007
hallo ik had een vraagje,
ik heb dus een paar X een game gedownload en daarbij kreeg ik allemaal van die kleine bestandjes van ong. 15 mb nou weet ik dus niet precies wat ik met die bestandjes moet...
hoop dat iemand mij kan helpen
alvast bedankt,

nee de naam van die bestandjes zijn RC-alb en eronder staat winrar archief
het zijn een heleboel van die bestandjes ong. 30
ik heb ze geopend met winrar en kreeg 2 andere bestanden
een .BIN en .CUE

Laatst bewerkt:
Dat zijn dus de maar mij aangehaalde .rar gebstandjes, aangemaakt met WinRar, uit te pakken met het gratis 7Zip

En die bestanden die ik dan uitgepakt heb moet ik branden?

Of mounten met iets als Deamon tools (ff googlen)

Ligt er maar net aan wat voor bestand je krijgt wanneer alles uitgepakt is, kan een image zijn maar ook en map met files en een .exe bestand bijvoorbeeld...

Ligt er maar net aan wat voor bestand je krijgt wanneer alles uitgepakt is, kan een image zijn maar ook en map met files en een .exe bestand bijvoorbeeld...

Tuurlijk, maar als je boven leest ziet hij Bin en Cue => Mounten of branden welke je het makkelijkst vindt.

Alhoewel, spellen downloaden mag natuurlijk niet he! ! ! ! !

Of mounten met iets als Deamon tools (ff googlen)
Mounten met Deamon tool is het meest eenvoudige manier wanneer je niet veel van zip of rar weet wanneer je dit veel doet raad ik je aan ga is googlen op DukeN.nl
Daar staat een heel overzicht over het omzetten of uitpakken van dl en het branden van games er is ook een zeer groot forum voor je problemen.
Je kan natuurlijk ook kijken bij help van winzip,winrar wat jij hebt gedl is al eerder geschreven dat zijn ingepakte bestanden een hele boel met deze andwoorden zou ik denken dat je vraag goed is beandwoord en dat je vraag op opgelost kan,vergeet dat even niet te doen.

Veel succes het lijkt heel wat maar het valt reuze mee :thumb:

Mounten met Deamon tool is het meest eenvoudige manier wanneer je niet veel van zip of rar weet

Daar ben ik het helaas niet helemaal mee eens. Je zult de ingepakte bestanden toch eerst uit moeten pakken voordat je een image krijgt om te mounten, dus zippen/rarren zal wel moeten eerst!

Daar ben ik het helaas niet helemaal mee eens. Je zult de ingepakte bestanden toch eerst uit moeten pakken voordat je een image krijgt om te mounten, dus zippen/rarren zal wel moeten eerst!
Ja dat klopt idd mrmusic,maar ik heb toch niet gesteld dat je deze bestanden zo kan branden ik heb doorverwezen naar een site waar je kan leren met winrar of winzip om te leren gaan.
zip of rar moet je altyd eerst uitpakken voor je kan branden de vraag is opgelost dus ik neem aan dat de vrager geholpen is sorry wanneer het verkeerd is overgekomen grts

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan