Help! Acer Aspire 3610 langzaam en valt steeds uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

RvdHoogen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2007
Hallo,

Ik heb een redelijk nieuwe laptop acer aspire 3610 (1,5 jaar oud) en hij valt steeds uit als hij een paar uur aanstaat (na 2 a 3 uur wordt hij traag en uur later valt hij uit).

Ik heb geen zware programma's erop zitten (geen spellen etc) en doe er naar mijn weten niks raars mee. Ik gebruik de laptop voornamelijk voor mijn studie (word en internet).

Maar als ik bijvoorbeeld een tijdje op internet heb gezeten, heb gedownload of muziek afspeel, dan trekt de laptop dat niet. Hij wordt dan erg traag en valt na een tijdje uit. Ik heb de laptop overigens altijd op de adapter aangesloten, dus het is niet zo dat de batterij leeg is.

Hopelijk kan iemand mij helpen!!

op wat voor manier valt hij uit?
Hij stopt gewoon ineens?
Wat gebeurt er als je dan op een knop drukt, springt hij dan weer vanzelf aan?

Staan er meldingen in de logs?
Gekeken bij de support pagina van Acer ? Misschien dat daar nog een tool is waarmee je je laptop kunt doorlopen.

De laptop valt gewoon helemaal uit (na klein piepje zwart scherm). Ik heb zojuist PC Wizard 2007 geinstalleerd en de temperatuur van de processor was echt heel hoog, namelijk 97 C graden. Heb net de stofzuiger op alle openingen gezet en nu is de temperatuur 55 C graden (is dit nog steeds te hoog?).
Waar kan ik de logs vinden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan