HELP aub!!!! code 81000303??!!!

• Onderwerp starter Onderwerp starter ATI
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ATI

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 okt 2005
Hallo allemaal.
ik zit met een probleem!!!
heb een code 81000303 bij/op msn messenger bij het inloggen...Ex girl heeft mijn gegevens misbruikt!!! denk ik heel zeker,fck B....h. hoe kan je je contact gegevens vinden op de pc!!!!van msn... zou het temaken hebben met het niet goed afsluiten/afmelden van Msn-Paspoort??? en heb deze account nodig....Please help........

Je kan niet meer op msn omdat je ex de inloggegevens veranderd heeft?

P.S. Interessant taalgebruik:rolleyes:

Als ze je wachtwoord heeft aangepast moet je naar hotmail.com gaan en klikken op wachtwoord vergeten.

Hopelijk heeft ze je geheime vraag niet aangepast, zodat je opnieuw een wachtwoord kan instellen. En verander dan zelf wel even je geheime vraag, aangezien ze het antwoord daarop dus waarschijnlijk wist...

Hoi,daar
ik kom er nog steeds niet uit..***..
kom niet eens aan de geheime vraag sectie blabla
en ik heb al van alles gedaan...Mmmmm misschien herstelpunt inschakelen.....?????!!!!
HELP AUBHelp

Hallo,En nu heb ik dit------Het gedeelte van uw e-mailadres na het teken @ behoort tot een e-maildomein zoals hotmail.com, msn.com of passport.net. Typ een ander e-mailadres.----- raar het gaat juist om een hotmail account.......
:confused:

Als je ex echt de inloggegevens heeft veranderd kan je contact opnemen met hotmail.

• Waarschijnlijk staat je e-mailadres er niet meer volledig of staat er een spelfout in het laatste gedeelte. Dit zijn de mogelijkheden:
    - jouwadres@hotmail.com
    - jouwadres@msn.com
    - jouwadres@passport.net
    Op de plaats van "jouwadres" komt natuurlijk het gedeelte van je e-mailadres.
  • Het heeft geen zin om een herstelpunt te gebruiken omdat de wachtwoorden via de servers van Hotmail gaan en niet via jou computer.

Als oplossing kan je het beste het volgende proberen:
Neem contact op met Hotmail en leg je probleem duidelijk uit. Wanneer de service van Hotmail het probleem goed begrijpt krijg je een e-mail toegestuurd met daarin een link om je wachtwoord te wijzigen.
Contactformulier: http://support.msn.com/eform.aspx?p...=support_home_options_form_byemail&ct=eformts

LET OP:
Er zijn een aantal dingen waar je rekening mee moeten houden bij het invullen van het contactformulier:
  • Het is een klantenservice dus het wil nog wel is gebeuren dat je iets toegstuurd krijgt wat niet met het probleem te maken heeft. In dat geval even opnieuw proberen.
  • Vermeld in het contactformulier duidelijk je probleem en zet er ook bij om welk e-mailadres het gaat.
  • Kies een e-mailadres wat je kan openen zodat je het antwoord kan lezen.
  • Vul het contactformulier goed in en neem hier de tijd voor!

Succes:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan