help bij aankoop nieuwe videokaart

• Onderwerp starter Onderwerp starter y0sh1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

y0sh1

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2009
ik heb nu een 8500gt in mijn pc zitten en zou deze graag upgraden voor een nvida kaart rond de 200 euro heb ik dan al iets fatsoenlijk of?
alvast bedankt!
y0sh1

Wat is de rest van je pc=

En wat voor een voeding heb je?

cpu amd athlon @2.9ghz
mobo msi k9n sli v2
2gb kingston ram
420 w voeding maar komt eentje van 650-750
(voor de video kaart)

Laatst bewerkt:
Is die 60 euro die 10 % prestatie winst het waard? En hij slurpt volgens mij ook meer energie.

HD4890 is het niet waard.
Zeker niet met jouw processor.

Ik denk zelfs dat een HD4870 te hoog gegrepen is. Misschien is een HD4850 verstandiger.
Of je neemt wel die HD4870 en upgraded over een tijdje de processor en moederbord.

kga voor nvidia omdat mijn mobo sli ondersteund en om na een tijdje een 2de kaart aan te schaffen voor sli
En dit heeft totaal geen zin met jouw processor.

Je kan in een oud dafje wel ferrari-motor zetten, maar je zal er echt niet harder mee kunnen rijden. Dat is jouw probleem.
Dus als je nu besluit om een HD4870 of GTX260 te nemen, dan heeft het totaal geen zin om er over een paar maanden een 2e bij te kopen.
Wil je dat, dan moet je een nieuwe processor en moederbord kopen. Dan kan je dus net zo goed een Crossfire-moederbord kopen.

Deze HD4870 is echt heel gunstig geprijsd. Ik noem em niet voor niets...

de prosecor ishet volgende wat ik upgrade wat is er mis met mijn mobo?
zo ja zou je een goede rond de 150 kunnen aanraden socket am2+

de prosecor ishet volgende wat ik upgrade wat is er mis met mijn mobo?
zo ja zou je een goede rond de 150 kunnen aanraden socket am2+
Wat is er mis met je moederbord?
De nieuwe processors kunnen er niet op. Dus de phenom II-processors.
Dat is er mis mee.

En er zijn tot 150 heel veel goede moederborden, maar ik denk dat je die nu toch niet gaat kopen. Tegen die tijd kan je beter een nieuw draadje openen.

Het enige wat ik zeg is dat de SLI-mogelijkheid op je moederbord geen reden is om voor een Nvidia-moederbord te kiezen.

Wat is er mis met je moederbord?
De nieuwe processors kunnen er niet op. Dus de phenom II-processors.
Dat is er mis mee.

En er zijn tot 150 heel veel goede moederborden, maar ik denk dat je die nu toch niet gaat kopen. Tegen die tijd kan je beter een nieuw draadje openen.

Het enige wat ik zeg is dat de SLI-mogelijkheid op je moederbord geen reden is om voor een Nvidia-moederbord te kiezen.

dat kan wat is het eerste wat jij ging doen in min plaats de video kaart of de cpu en mobo?
het zal allebei moeten gebeuren maar wat eerst voor cpu en mobo heb ik beuget van 330 euro is daar al iets goed voor ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan