help bij Assassins Creed III

Status
Niet open voor verdere reacties.

boris165

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 jan 2013
Goede avond,

Kan er iemand mij helpen, ben wel niet meer van de jongste maar ben bezig mijn eerste grote game aan het spelen Assassins Creed III.
Na veel moeite al tot aan Sequence 10 kunnen uitspelen.
Nu zit ik hier al enkele dagen aan het proberen om 10 uit te spelen maar het lukt me niet.
Moet een achtervolging doen op 5 ruiters en die uitschakelen. (heb wel al gevonden hoe het moet gedaan worden).
Daar mijn reacties niet zo rap meer zijn lukt het me niet.

Heeft er iemand voor mij een savegame voor sequence 10.

Als ik niet voor bij 10 graak kan ik niet verder spelen.

Dank voor je hulp.

ja ik vond dat ook irri, je moet die eerste gast gwn doodmaken met pistool, herladen,
de rest met pijl en boog (van 10m afstand ofzo) laat je niet van je paard af rammen!
en dan die laatste sprinten en schieten met een pistool, BLIJF OP T PAD, IN T BOS GA JE
KAPOT SLOOM EN STOPT JE PAARD MET RENNEN

Bedankt voor de info apenstrijder .

Het is juist die laatste ruiter dat ik niet kan neerleggen.
Krijg hem bijna nooit te zien daar altijd iets te laat ben, het slalommen door dat bos krijg er de zenuwen van hi hi hi ….
Dus je moet er op schieten maar het wapen dat ik heb is een drie loop, nu weet ik niet of ik ergens dat wapen kan omwisselen voor een gewoon wapen.

Na 26 uur ben ik er eindelijk in geslaagd, daar alles zo vlug moet gaan in dat bos heb ik het volgende gedaan, heb bij instellingen van AC mijn grafisch instellingen allemaal ingested op het max. zodat de beelden iet trager gaan en je meer reactie tijd hebt. met deze instellingen kon ik de laatste ruiter gemakkelijk inhalen in het bos.

bedankt voor het helpen.

gr Luc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan