Help bij rebooten van Moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blokhoofd

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2007
Hallo,

Heb hier geen ervaring mee waarom ik ook deze topic plaats!!!.
Ik heb een Intel 945G Express chipset moederbord en wil deze rebooten.
Ik heb gehoord dat dit met een Jumpergaat! (toch een beetje op de hoogte):D
Kan iemand aanwijzen waar het zit met paint heel erg bedankt!!!!

Blokhoofd:p :p

Rebooten is je computer uit en aan zetten, of met de power, of de resetknop, het laatste kan ook met de bios, en dat bedoel je, maar zonder info van het mobo, zou ik steenrijk zijn, dan was ik een echte helderziende.:rolleyes:

Kijk eerst hiermee welk merk mobo en type erin zit, en bij een merk computer, ook die 2.

Alvast bedankt!!
Ga er morgen mee beginnen!
Ben niet zo oud en ga nu slaapie doen XD!!!!;)

Waarom ik dus wil rebooten!
Er zit een setup password ingesteld in mijn setup waardoor ik niet kan booten als ik een dvd in me computer pleur!:evil: :confused: Daarom wil ik rebooten!
Misschien kan je je unlock pass ook wel vinden met een programmatje maar bestaat dat!:o

Als het gelukt is zal ik vista of ubuntu instaleren???

Alvast bedankt!

Je bedoeld dat je je cmos wilt resetten naar fabrieks waarden..
Moet je toch eerst ff je specs van je mobo opgeven, dus model en fabrikant.

Rebooten is je computer uit en aan zetten, of met de power, of de resetknop, het laatste kan ook met de bios, en dat bedoel je, maar zonder info van het mobo, zou ik steenrijk zijn, dan was ik een echte helderziende.:rolleyes:

Kijk eerst hiermee welk merk mobo en type erin zit, en bij een merk computer, ook die 2.

:shocked:

Heel erg bedankt voor jullie hulp maar heb een information guide gevonden als je je password kwijt bent en deze wil resetten.

:thumb: :thumb: :thumb:

Waarom ik dus wil rebooten!
Er zit een setup password ingesteld in mijn setup waardoor ik niet kan booten als ik een dvd in me computer pleur!:evil: :confused: Daarom wil ik rebooten!
Misschien kan je je unlock pass ook wel vinden met een programmatje maar bestaat dat!:o

Als het gelukt is zal ik vista of ubuntu instaleren???

Alvast bedankt!
Is dat nederlands in me computer pleur?????
Om redenen die bekend zijn worden er geen password trucs gegeven zal je goed zoekt zal je binnen een 20 min een pro hebben waar je alles mee recht kan zetten
ik kan je wel vertellen als je aan linux wil beginnen dat hier wel enige pc kennis voor nodig is .
Kubuntu is een goede keus om mee te beginnen suc6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan