Goedemiddag,
Een aantal dagen geleden had iemand een vraag die toen door VenA succesvol beantwoord is.
Ik heb geprobeerd die code aan te passen naar mijn userform, maar ik krijg op een gegeven moment een foutmelding.
Zou iemand kunnen kijken wat er aan de code verbeterd moet worden.
De melding komt als je op Blad2 de userform opent en de gegevens aan de linkerkant in de userform wil invoegen in Blad2.
Zeer waarschijnlijk heb ik de code niet goed begrepen en verkeerde aanpassingen gedaan om op mijn situatie in de userform te laten werken.
Bedoeling is dat na het invullen de inhoud wordt weggeschreven naar A18:H18.
Als die al ingevuld is, dan naar A19:H19 met maximale invulwaarde : A34:H34
Foutmelding bij
Bij voorbaat dank,
Groetjes Peenvogel
Een aantal dagen geleden had iemand een vraag die toen door VenA succesvol beantwoord is.
Ik heb geprobeerd die code aan te passen naar mijn userform, maar ik krijg op een gegeven moment een foutmelding.
Zou iemand kunnen kijken wat er aan de code verbeterd moet worden.
De melding komt als je op Blad2 de userform opent en de gegevens aan de linkerkant in de userform wil invoegen in Blad2.
Zeer waarschijnlijk heb ik de code niet goed begrepen en verkeerde aanpassingen gedaan om op mijn situatie in de userform te laten werken.
Bedoeling is dat na het invullen de inhoud wordt weggeschreven naar A18:H18.
Als die al ingevuld is, dan naar A19:H19 met maximale invulwaarde : A34:H34
Foutmelding bij
Code:
.Cells(j, 1).Resize(0, 8) = Array(textMe.Cmbox_Reg0.Value, textMe.TextBox_Reg8.Value, _
"", "", textMe.TextBox_Reg9.Value, textMe.TextBox_Reg10.Value, "", textMeTextbox_Reg11.Value)
Bij voorbaat dank,
Groetjes Peenvogel
Bijlagen
Laatst bewerkt: