Hoi,
Ik wil een Windows script/batch maken om het volgende uit te voeren.
Op FTP server A staan XML bestanden die ik dagelijks om een vaste tijd wil kopiëren naar FTP server B op de '/incoming' directory.
Wanneer dit gedaan is, moeten op FTP server A de zonet gekopieerde XML bestanden gearchiveerd/verplaats worden naar een andere folder. '/archive' (onderliggende) directory van FTP server A.
Ik ben niet zo bekend met Windows (meer UNIX) en kom er maar niet uit.
Wie kan mij hiermee helpen?
Bij voorbaat dank.
Dit is wat ik zover heb kunnen 'bouwen' (single .bat file) alhoewel verre van kompleet en correcte werking.
Misschien dat ik 2 verschillende scripts moet bouwen?
@ftp -i -s:"%~f0"&GOTO:EOF
open "ftp.B.nl"
"username"
"password"
cd /incoming
hash
prompt n
mget *.xml
disconnect
open "ftp.A.nl/XMLdirectory"
"user"
"password"
rename *.xml /archive/*.xml --The FTP Server does not have a "move" command, but using the rename command to rename the file to another location works the same way--
bye
Ik wil een Windows script/batch maken om het volgende uit te voeren.
Op FTP server A staan XML bestanden die ik dagelijks om een vaste tijd wil kopiëren naar FTP server B op de '/incoming' directory.
Wanneer dit gedaan is, moeten op FTP server A de zonet gekopieerde XML bestanden gearchiveerd/verplaats worden naar een andere folder. '/archive' (onderliggende) directory van FTP server A.
Ik ben niet zo bekend met Windows (meer UNIX) en kom er maar niet uit.
Wie kan mij hiermee helpen?
Bij voorbaat dank.
Dit is wat ik zover heb kunnen 'bouwen' (single .bat file) alhoewel verre van kompleet en correcte werking.
Misschien dat ik 2 verschillende scripts moet bouwen?
@ftp -i -s:"%~f0"&GOTO:EOF
open "ftp.B.nl"
"username"
"password"
cd /incoming
hash
prompt n
mget *.xml
disconnect
open "ftp.A.nl/XMLdirectory"
"user"
"password"
rename *.xml /archive/*.xml --The FTP Server does not have a "move" command, but using the rename command to rename the file to another location works the same way--
bye
Laatst bewerkt: