help: blue ray speler speelt mijn mkv bestanden niet af

• Onderwerp starter Onderwerp starter bigg
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

bigg

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2009
Hallo,

Ik heb een blue ray speler die ook 3d kan afspelen, hij kan ook mkv bestanden afspelen in hd (1080p) nu heb ik er een hele reeks gedownload, maar van al die bestanden speelt hij er maar één af.. hoe kan dit nou? de bestanden zijn goed, kan ze met de computer wel afspelen.. als ik het bestand aanklik, stopt tie meteen en gaat weer terug naar het menu, frusterend :( wat kan ik hieraan doen????

Bij voorbaat heel erg bedankt wie me kan vertellen hoe ik dit zou kunnen verhelpen.

Klein ander vraag is ook, wat ik met video_ts kan doen? meeste kan ik wel afspelen, maar het menu werkt dan niet en de ondertitels ook niet.. moet ik die eerst converteren dan ofzo?? BVD

Welk merk en type speler is het?
Die VIDEO_TS bestanden (= DVD) kun je met MakeMKV converteren naar MKV. De menu's doen het dan nog niet maar heb je wel de ondertiteling.

re:

het betreft een LG BXC590 3D Blu-ray speler

:shocked: Als ik converteer van video_TS, sommige bestanden heb ik Audio_ts ook in een losse map zitten, en er zitten meerdere ondertitels bij, kan ik dan de nederlandse selecteren?

thx

Je selecteert alleen de video_ts. De taal die je wilt hebben stel je in MakeMKV in.

Je selecteert alleen de video_ts. De taal die je wilt hebben stel je in MakeMKV in.

dank je, ik ga er meteen mee aan de slag ik post wel wat het resultaat is!

en de mkv bestanden die hij niet afspeelt? kan ik hier nog iets aan doen? bijv, zou ik kunnen bekijken hoe de mkv in elkaar zit die die wel pakt ofzo en dan die andere mkv aanpassen?? die ene mkv kan ik zelfs direct op de tv afspelen (in de usb poort)

oh, een maatje van me zegt net dat dit programma ook erg goed is: http://www.freemake.com/free_video_converter/ ik ken het niet, weet jij er iets van?

bvd, het was een hele toer om die bestanden te downloaden zou ze erg graag op mijn enorme flatscreen willen kijken!

Laatst bewerkt:
Waarom die MKV's niet afspelen weet ik ook niet. Zo heel af en toe heb ik dat ook weleens maar dan stream ik 'm vanaf de PC en gaat het wel goed.
Voor het converteren van videobestanden zijn veel programma's verkrijgbaar. Ik gebruik alleen FormatFactory en MakeMKV. Die bevallen goed en daarom heb ik nooit andere geprobeerd en kan ik dus ook niets van zeggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan