help bonzi buddy

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrick1003

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2003
hoi ik heb een probleem bij het opstarten van de pc krijg ik de melding van microsoft internet explorer 6
"click her to dowload bonzi buddy for free"ik heb dit uiteraard niet gedaan maar als ik dat weg klik kan ik niks meer met mijn pc, ik krijg geen ikoontjes meer op mijn bureau blad, ik heb in de veilige modus spybot, en adaware laten scannen maar heeft geen nut gehad, weet iemand hier een antwoord op.

groetjes Patrick

Patrick1003.
Kun deze niet deinstalleren in software? ( pc hierna sluiten en weer opstarten).

heb ik naar gekeken maar weet niet waar hij onder valt is tenminste niets wat me daar opvalt dat het dat moet zijn.

Zijn je Spywarescanners wel Up to Date. Spybot S&D1.2 heefd deze wel onder Spyware staan.

Dat is al een ouwetje, was mijn 1e kennismaking met spyware, moet zeer zeker worden herkend door Spybot en ook AdAware. Mocht dit idd allemaal niet lukken, lees dan het begin van dit topic eens en voer het uit: Helpmij tegen spyware offensief Plaats dan aldaar ook een log, experts bekijken vervolgens wat er misschien nog meer loos is.

En hij kan het maar niet laten gezina, die "ouwe gorilla"
:D

nieuwe ontwikkelingen

heb alles weer een keertje laten scanne nu is het zo het bericht van "click here to dowload bonzi buddy for free" komt nog steeds op de pc, maar nu staat er bij "run tume error 5 invall procedure call or argument"

als ik nu op ok druk spingen mijn ikoontjes weer op het bureau blad, en maakt hij automatich verbinding met internet, hij opent twee pagina's, als ik die weer wegklik kan ik weer gewoon op mijn pc.

dus ik kan weer op mijn pc alleen het opstarten is moeilijk.

Gebruik die link van gezina en je zal er van af komen.
Succes.

@ l.slaats. idd, is zeker al zo'n pakweg 6 jaar oud. :)
@ patrick1003. volg nu maar die link die ik gaf, dan ben je er het snelst van af! ;)

ja hoi ik heb een logbestand gemaakt met hijacksplit
heb ik opgestuurd naar jullie nu heb ik een log terug gekregen maar weet echt niet wat ik er mee moet er zijn dingen onderstreept misschien dat ik daarmee iets moet doen. kan iemand me helpen. ik zit in de veilige modus dus het gaat hier met beperkingen

groetjes patrick

Het antwoord staat daar. Haal alles weg wat Pieter in dat lijst heeft gezet.

Wat is dan zo moeilijk??
-Je opent (Run) Hijack this
-Je klik op Scan
-Uit de lijst zet je 1 vinkje bij alles wat Pieter je aangaf en...je klik op Fix.
Klaar is Kees (Bonzy Buddy) :D :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan