Help cdrom drive en USB werkt niet meer !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

GileraRunner

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jan 2007
Berichten
4
Jow

ik heb een probleempje met mijn pc ( hp pavilion t470 )

mijn cd drive als ik er een cd in doe draait hij heel langzaam maar gebeurt er nix en als ik een mp3 speler of iets anders aansluit in USB gebeurt er ook nix

iemand een idee of heb je meer info nodig

ALLE HULP IS WELKOM

________________als je op de driver zo troubleshoot krijg ik dit __________
Are you having a problem with a SCSI device?
Some hardware devices use a Small Computer System Interface (SCSI) connection to communicate with your computer.

This type of hardware is less common than IDE (Integrated Drive Electronics) hardware. If you do not know whether you are using a SCSI device or not, you are probably not using one. Check your documentation to be sure.

With a SCSI connection, you can connect multiple devices to a single adapter in your computer. The SCSI devices are linked together, forming a "chain." Up to 16 SCSI devices, including the SCSI adapter, can be connected to your computer.

If the device that you are having a problem with uses a SCSI connection, the problem might lie in the SCSI adapter, the chain of SCSI devices, or a conflict with another device on the chain.

Are you having a problem with a SCSI device?
 
Laatst bewerkt:
Kijk eens in apparatenbeheer of er foutmeldingen staan? Gele driehoekjes?
 
Kijk eens in apparatenbeheer of er foutmeldingen staan? Gele driehoekjes?

nope nix :|

krijg ook altijd 16 bit ms dos foutmelding als ik opstart weet niet of dit er iets mee te maken heeft :p
 
Laatst bewerkt:
Ook sindsdien je die opstart problemen hebt? Of was dat altijd al zo?
 
Ook sindsdien je die opstart problemen hebt? Of was dat altijd al zo?

ik heb geen probelemn bij het opstarten alleen die melding maar dan klik ik altijd op ignore
maar het was altijd al zo

uiteraard deed hij eht eerst goed maar toen kwam ik trug van vakantie en dee de pc nix meer dus ik formatteren en xp installeren en toen deden die cd en usb dingen het neit meer dus ik dacht dat het iets met de drivers was ofzo maarja geen verstan van he :p alleen van autos en brommers :p
 
Ook sindsdien je die opstart problemen hebt? Of was dat altijd al zo?



hey paul ik zie nu net bij "control panel" wel de gele driehoekjes staan ze staan bij :

(!) Multimedia controller
(!) Samsung dvd-rom sd-616e
(!) Ricoh DVD+RW mp5240a
(!) Universal serial bus (usb) Controller hierbij krijg ik code 28







YEAH DUDE de usb werkt weer via troubleshoot :D


ik hoop dat je hier iets aan hebt !!!!
alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
Heb je er een Driver Cd erbij,die installeren.

Anders even bij HP langs en het Nummer wat op de kast staat inkloppen,en dan daar de drivers ophalen ervan
 
Heb je er een Driver Cd erbij,die installeren.

Anders even bij HP langs en het Nummer wat op de kast staat inkloppen,en dan daar de drivers ophalen ervan


hallo

ik denk niet dat dat lukt die cd installeren omdat de cdrom het ook niet doet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan