help comp doet raar

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mikaa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Mikaa

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2008
hallo,

als ik op mijn rechtermuis knop druk duurt het soms wel 2 min voordat ik het lijstje krijg.

ook heb ik sinds dien dat ik haperent naar onder scroll.

het is niet dat mijn comp langzaam is want ik kan wel gewoon spellen draaien zoals anno1701, call of duty 4, crysis enz.

alvast bedankt
Mikaa

Wat me opvalt is dat het met de muis is, maar dat lijkt me stom toeval (of niet?)
Probeer voor de zekerheid eens een ander aanwijsapparaat.

geprobeert maar mag niet helpen helaas :(

ik heb het trouwens met een usb muis geprobeerd en die ene met dat rondje :P
wireless en met draad mag allemaal niet helpen

Als je nog eens zo'n moment hebt, moet je even taakbeheer openen en kijken wat er allemaal draait en veel CPU/Geheugen gebruikt.

hey ja ik heb gekeken maar niks komt echt boven de 20.000 tenzij ik spelletjes speel maar die problemen zijn ook als ik geen spellen speel :(

Kijk even hier voor mogelijke oorzaken van je contextmenu (=rechtsklik) probleem.

Succes,

Tijs.

hey bedankt voor de link :D

Edit : heb het geprobeert met die register scanner het is niet gelukt heb ook die intel register gedownload maar mocht ook niet helpen :confused:

iemand nog ideetjes ? :o

het is een ps2 muis en heb ook al diverse usb muizen geprobeerd en andere ps2 muizen hebben nogsteeds het zelfde probleem :confused:

Als het probleem er pas is kun je systeemherstel uitproberen.

Start > Programma's > Bureau-accessoires > Systeemwerkset > Systeemherstel

Documenten gaan niet verloren, maar een back up is niet verkeerd ;).

helaas krijg ik het bericht dat het niet gelukt is te verzetten en ik heb in totaal maar 3 herstel punten en die zijn nadat ik de trage rechtermuisknop kreeg dus kan ik daar eigenlijk vrij weinig mee :(

er zaten inderdaad drivers bij maar helaas is daar door het probleem niet opgelost,

ook ben ik er achter gekomen dat als ik in een map ben en een nieuwe wil maken via bestand dan moet ik ook heel erg lang wachten ik weet niet of dat met elkaar te maken heeft maar ik vind het echt irritant en ik heb geen zin om windows opnieuw te instaleren :(

Mikaa

beste vraagsteller

ik zou tog egt zeggen windows opnieuw te installeren als je het zo iritant vind
ik zie verder ook geen ander antwoord dna dat er al is gegeven

mvg bas

beste vraagsteller

ik zou tog egt zeggen windows opnieuw te installeren als je het zo iritant vind
ik zie verder ook geen ander antwoord dna dat er al is gegeven

mvg bas

Hier sluit ik me bij aan: Ook ik zie geen andere oplossing dan die al gegeven zijn hier.

Stel wel je data veilig (mail, documenten, afbeeldingen etc.) voordat je aan de herinstallatie begint. Doe dat ook voor mogelijke andere gebruikers die van je pc gebruikmaken (en die misschien ook nog een eigen gebruikersnaam hebben).

Tijs.

bedankt tijs voor de goede aanvulling op mijn reactie het veilig stellen van de documentie is wel van belang idd

:P

mvg bas

bedankt voor de opmerking en ja helaas dan maar he maar ik heb een probleem want me interne harde schijf is 300 gb en is vol tot 270 gb en ik wil alles bewaren maar kan het nergens kwijt ...

maja tog bedankt voor de hulp allemaal en ik zal maar een andere oplossing moeten gaan zoeken

mikaa

In principe raak je niets kwijt als je in het proces geen partities formatteert, maar veiligheidshalve moeten de bestanden die enige (persoonlijke) waarde hebben ergens veiliggesteld worden voordat je gaat installeren.

Tijs.

Probeer eerst de herstel functie op de WIndows XP cd. Dit kan het probleem ook oplossen. :thumb:. Je raakt overigens geen data kwijt als je de herstel functie gebruikt ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan