Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik bedoel eigenlijk dat de kwalie van video zelfde blijft ik wil hem alleen zippen of rar snappie maar dan een die heel klein comprimeert?JerX zei:niet gratis maar wel een trial.
klik
als je video bestanden complimeerd kan je kwaliteit minderen, dus hou er rekening mee.
is goed maar als er een ind laat me het dan wete:thumb:JerX zei:Hmm ja die van windows zal er misschien maar 2 - 5 mb kleiner van maken...
ff google :love:
Ja maar comrimeert die wel heel klein.Want zippe kan ik wel ik gebruik zelf win rar. maar ik moe echt een hebben die heel klein maakt? ....JerX zei:
Ok thnx Maar het zit namelijk zo:JerX zei:ik ben niet echt een zip expert maar weet wel dat winrar en winzip beter zijn dan die van windows en veel winst zal je nooit kunnen maken met een zip.
HEstier zei:Ok thnx Maar het zit namelijk zo:
Ik had die ene keer office 2006 gestuurt gekregen via msn en die was 2 mb ofzo, toen ik hem uitpakte met zoeen programma was hij al rond 500/600 mb.
Vandaar dat ik dat vroeg .
ikheb wel die prog maar begrijp het niet echt.
ok thnx:thumb:mavaros zei:Hoi,
Je kan er ook een CAB bestand van maken. Deze comprimeert iets meer dan ZIP of RAR enz.
Ik gebruik nu PowerArchiver, maar dat is een persoonlijke voorkeur. Probeer gewoon een hele rits comprimeer programma's, en diverse soorten van comprimeren, en kies daar de beste voor jou uit.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.