help computer heeft een eigen willentje

Status
Niet open voor verdere reacties.

*Nancy*

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2006
Berichten
126
hoi mensen

ik heb een probleem bij mijn internet explorere,schuift de aderessen balk de heletijd weg alleen komt hij terug als je met het pijltje erop gaat en als je weer weg gaat met het pijltje gaat hij weer weg,en de windows start balk is ook weg hoe kan ik dat weer normaal krijgen,en mijn computer doet zijn eigen willentje hij stopt automatsch met het muziek die ik luister of hij start zich zelf op ik hoop dat zo snel moegelijk hulp krijg want het is best iiritant alvast bedankt:)
 
Probeer eens op F11 te drukken terwijl je IE aan hebt? Dit helpt waarschijnlijk zowel voor de start balk als het adressenveld.
Als het alleen voor het adressenveld werkt kun je nog het volgende doen: rechtermuisknop op de startbalk-> en dan "automatisch verbergen" uitvinken, en "taakbalk altijd op voorgrond weergeven" aanvinken.

Over je andere problemen heb ik helaas te weinig info. Geeft hij foutmeldingen bij het afsluiten van je muziekprogramma, of als hij opnieuw opstart? Of andere vage dnigen?>
 
Het is natuurlijk allemaal moeilijk voor te stellen zonder voor jouw pc te zitten...

zeker voor dat probleem dat je muziek ineens vanzelf stopt met afspelen :confused:
Het enigste wat ik daarvoor kan bedenken dat je speciale knopjes hebt op je toetsenbord op je toetsenbord of iets dergelijks waardoor het gestopt kan worden.

Voor je probleem met IE:
Je zou IE eens kunnen instellen op de standaardwaarden (resetten)

Of gewoon de laatst nieuwe versie van IE installeren, namelijk IE8.
Deze werkt volgens mij ook wat gemakkelijker en sneller.:thumb:
 
ik heb namelijk de laaste versie van IE :confused: met die IE is al opgelost die ander is me ook een raadsel
 
hij stop automatisch met muziek spelen of hij start een nieuwe liedtje op of programma starte op zoals mijn rekenmachientje wat ik niet naar gevraagt heb:shocked:
 
hij stop automatisch met muziek spelen of hij start een nieuwe liedtje op of programma starte op zoals mijn rekenmachientje wat ik niet naar gevraagt heb:shocked:

Al virus gescand ?

Het zou best kunnen dat je een virus op je computer hebt
 
hij stop automatisch met muziek spelen of hij start een nieuwe liedtje op of programma starte op zoals mijn rekenmachientje wat ik niet naar gevraagt heb:shocked:

Oh ok, je probleem met IE is dus opgelost.
Sorry hoor, maar ik vind het gewoon niet altijd even gemakkelijk om je te begrijpen (en nog een aantal andere leden op het forum als er niet echt gebruik gemaakt word van hoofdletters & leestekens zoals de komma in een zin.

Heb je dan nu een toetsenbord met zo van die extra knopjes bovenaan en langs de zijkanten van je toetsenbord???
 
ja die extra knopjes heb ik:D

Dan denk ik dat je daar per ongeluk op drukt of dat er een foutje zit in het toetsenbord waardoor de knopjes precies vanzelf worden ingedrukt ;)

Probeer eens met een ander toetsenbord.
Ik durf bijna te wedden dat je dan dit probleem niet meer zal hebben :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan