Help computer loopt vast !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Volkie01

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2008
Berichten
5
Hoi allemaal,

Mijn pc doet raar laatste week.
Het begon toen ik mijn ram uit had gehaald om te kijken wat voor een type het was.
Toen ik het er weer in had gedaan en dan mijn pc opstart...Loopt die totaal vast ik krijg zwarte beeld en ik kan het niet meer uitschakelen met de aan en uit knop. De resset knop werkt ook niet dus alles loopt vast dan moet ik de kabel van achteren uithalen dan gaat die pas uit. (deuh :p)
En als je comp opstart krijg je tog gwn 1 piepje te horen die hoor ik ook niet.

Ik heb mijn ram helemaal goed er in gedaan heb al 5 keer ofzo er in en dan weer uit enz.

Sorry dat ik deze topic hier heb geplaats ben nieuw en kon eigenlijk niet vinden waar ik het moest plaatsen
 
Laatst bewerkt:
ramgeheugen

Kijk eens in de bios of hij niet opnieuw ingesteld moet worden.
 
Vraagje

Kijk eens in de bios of hij niet opnieuw ingesteld moet worden.

Eventjes een extra vraagje : kan je in de bios komen, of geeft hij helemaal niets?
Zoniet, betekent die piep dat er iets niet goed aangesloten is:
-Kijk eens of alle apparatuur goed is aangesloten
-Druk eventueel alles eens goed aan (zie dat de apparatuur goed zit)
-Lukt dit ook niet probeer dan eens om alles wat af te stoffen (dit klinkt mischien gek maar stof zorgt gemakkelijk voor een slecht contact)

groetjes Nick:thumb:
 
Eventjes een extra vraagje : kan je in de bios komen, of geeft hij helemaal niets?
Zoniet, betekent die piep dat er iets niet goed aangesloten is:
-Kijk eens of alle apparatuur goed is aangesloten
-Druk eventueel alles eens goed aan (zie dat de apparatuur goed zit)
-Lukt dit ook niet probeer dan eens om alles wat af te stoffen (dit klinkt mischien gek maar stof zorgt gemakkelijk voor een slecht contact)

groetjes Nick:thumb:

Hij geeft helemaal niks en met die piep bedoel ik die piep die normaal wel zou moeten zijn bji het opstarten . Ik heb alles al afgestoft. heb alle apparatuur ook goed inzitten . Ik heb ook al een nieuwe ram geprobeert lukt ook nie :( . Ik denk dat ik mijn moederbord ofzo heb beschadigt toen ik me ram weer terug in zet. Weet echt niet. :(
Maar tog bedankt !
 
Hij geeft helemaal niks en met die piep bedoel ik die piep die normaal wel zou moeten zijn bji het opstarten . Ik heb alles al afgestoft. heb alle apparatuur ook goed inzitten . Ik heb ook al een nieuwe ram geprobeert lukt ook nie :( . Ik denk dat ik mijn moederbord ofzo heb beschadigt toen ik me ram weer terug in zet. Weet echt niet. :(
Maar tog bedankt !

-Kijk eens of het lampje van je toetsenbord werkt
-Kijk eens of het scherm is goed aangesloten

Groetjes Nick:thumb:
 
Kun je eens het volgende proberen: schroef je computerkast eens open en haal de batterij uit het moederbord , steek deze na ongeveer 1 minuut terug op zijn plaats, dit wist alle instellingen (en misschien dus ook het probleem)

Groetjes Nick:thumb:
 
Kun je eens het volgende proberen: schroef je computerkast eens open en haal de batterij uit het moederbord , steek deze na ongeveer 1 minuut terug op zijn plaats, dit wist alle instellingen (en misschien dus ook het probleem)

Groetjes Nick:thumb:

K heb de batterij uit het moederbord gehaald en dan over een min ofzo weer terug ingezet.
Hij doet nog steeds het zelfde. :(
Maar meschien dat dit je wel bekent komt.
Als ik me computer start, dan loopt die meteen vast. Meteen tilt zeg maar.
Niks werkt dan, ook niet de aan en uit knop. Heel vaag. Maar ja over een paar dagen komt er een ''monteur'' kijken of die nog wel gemaakt kan worden.
Bedankt voor alle moeite he Nick :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan