HELP! Connectie probleem twee computers.

Status
Niet open voor verdere reacties.

killer4all2

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2009
Ik kan niet met twee computers in één server in het zelfde spel, dit probleem heb ik bij alle fps spellen. kan iemand mij helpen zodat ik weer normaal kan spelen met vrienden, ik kan namelijk niet verbonden zijn met het zelfde netwerk en in een server gaan. Mijn router naam is Linksys.

Met vriendelijke groeten,
Rowan

Waarom antwoord er niemand ? :(

Wellicht omdat je te weinig informatie geeft. leg stap voor stap uit wat je probleem is. dus wat je normaal gesproken doet om het werkende te krijgen. vermeld eventuele foutmeldingen.
maar misschien hebben de mensen hier simpelweg geen ervaring met multiplayer spellen en dat daardoor antwoord uit blijft.

de enige oorzaak die ik kan bedenken, is omdat de twee computers door dezelfde router willen verbinden hebben ze allebei hetzelfde externe IP adres. misschien accepteert de server dat niet. (ik neem aan dat je probeert te verbinden met een server op internet). of wellicht heb je voor de computer(s) niet de juiste poorten open gezet in je router

misschien heb ik je niet begrepen en zul je je probleem echt moeten specificeren. Ik heb zelf ook geen enkele ervaring met spellen. ik heb wel ervaring met netwerken

Laatst bewerkt:
[offtopic]@Soepla, ik zie dat je in je handtekening een link naar de Microsoft site hebt, hoe je een vraag op het forum stelt. Je kan dan beter even een link naar de uitleg van het Helpmij forum gebruiken. Hierin staat stap voor stap uitgelegd hoe je het Helpmij forum gebruikt;
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=294728[/Offtopic]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan