help: Digitus usb extender over cat 5 netwerk kabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

triplehnl

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2007
hallo iedereen;

ik heb vandaag een usb extender gekocht waarmee je tot 60m kan verlengen met behulp van een netwerk kabel. http://cgi.ebay.nl/USB-Line-Extender-bis-zu-60M_W0QQitemZ130133607919QQihZ003QQcategoryZ79437QQtcZphotoQQcmdZViewItem

als ik een usb apparaat in de steek, zeg ie dat niet worden herken:shocked: ik heb ook verschillende netwerk kabel geprobeerd. windows herkent het steeds niet:evil:

weet iemand wat is er aan de hand is? is die kapot ofzo? dan kan ik terug sturen want ik heb maar net.

al vast bedank:

Ja, maar zo'n dingen die toch net iets anders zijn hebben vaak toch een driver nodig, net als een hub. Probeer eens of je in apparaatbeheer alles met betrekking tot dat apparaat kan deinstalleren en de usb extender opnieuw aansluiten, lang genoeg wachten en dan het apparaat opnieuw proberen aansluiten.

het heeft geen zin...ik krijg ieder keer een melding " usb apparaat worden niet herken" als je naar de hardware lijst kijk, zie je niks mis mee....

ik denk dat die toch kapot is, dus ik heb besloot dat het terug sturen naar de eigenaar.

maar toch bedank:thumb:

Het moet standaard werken, ik heb ze ook. en werkt gewoon als een USB verleng kabel.
:)

Klopt zou standaard moeten werken. Maar niets (bij benadering natuurlijk) kan werken zonder drivers. Maar het lijkt zonder drivers te werken omdat het standaarddrivers gebruikt.

En op het moment dat er een kleinigheidje met zo'n driver mis gaat heb je het zitten.

Ik heb zo ooit een keypadje (ook een eenvoudig usbapparaat) en een usbhub (eveneens simpel usbapparaat) naar de vaantjes geholpen. Alhoewel ik denk dat die usbhub gewoon defect was.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan