Help! Draden, voeding uit de kaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martijnos

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2005
Niet wetend waar ik het anders moet plaatsten dus maar hier..

In een oplossing zoekend naar mijn vorige probleem, waarvoor er inmiddels iemand morgen langskomt, het volgende.

Ik heb deze draadjes even los gehaald, maar ik weet nu niet meer waar wat moet, en de pc gaat dus nu niet meer aan.
Beetje dom ja i know, hoop dat iemand weet waar wat moet want heb het al meerdere malen en opties geprobeerd maar hij gaat nog steeds niet aan..

10996084_842299762527133_7917866129656151093_n.jpg

In het handboek van het moederbord staat beschreven waar wat moet.
Als u dat niet heeft dan kunt u dat downloaden van de fabrikant van het moederbord.
Letop! alleen downloaden van de fabrikant zijn web site en niets anders, want andere websites bevatten vaak malware.!!

Niet iemand die dit ergens weet waar ik hier een plaatje van kan vinden?
Mijn Engels is ook gewoon niet geweldig.. en wat ik zie is in het Engels..

Laatst bewerkt:
Het staat er onder en boven maar wel heel klein geschreven en op de bodem van de aansluitingen staat steeds een + voor de plus van de twee. In dit geval zou het niet veel duidelijker worden met de handleiding. De afkorting van de namen staat ook op de stekkertjes. Succes.

plaatje van deze ( front-panel ) connector staat bij iedere fabrikant in de handleiding.

heb je misschien een idee waar ik deze online kan vinden?

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je mij vertelt welk merk & type moederbord je hebt kan ik je wel van een link naar de handleiding voorzien...

Download-link.
Wat je zoekt staat op pagina 25 bij PUNT 9.

Sorry, had eerst de installatie-handleiding gelinkt maar de handleiding is duidelijker.

Laatst bewerkt:
Zie de kleurcodes van zowel de kabeltjes als in de connector. Als de ledjes niet branden dan draai je het kabeltje 180 graden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan