Help! Drivers voor xp!

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrykvdmeulen

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2008
Berichten
199
hoi mensen,

ik heb nu xp op mijn computer,alleen moet ik de drivers nog zoeken en installeren.

wat is de beste manier om dat te doen??

Gr Patryk vd meulen
 
Je zoekt drivers voor Windows Xp, maar je plaatst je vraag in de Windows 7 sectie.:confused: Daarom de topic verplaatst.

Driver kun je onder andere bij je moederbord fabrikant downloaden.
 
En als je niet weet wat je er allemaal voor componenten in hebt zitten, kun je mbv een programma "driver detective" kijken welke drivers je nodig hebt!
 
En als je niet weet wat je er allemaal voor componenten in hebt zitten, kun je mbv een programma "driver detective" kijken welke drivers je nodig hebt!

Dat soort programma's zijn meestal onzin. Meestal moet je er voor betalen.


@ TS, Mocht je bovenstaande niet weten, download PCWizard. En kijk daar mee wat er in je PC zit.
 
@TS:

heb je een merk-pc, zoals b.v. Medion, Packard Bell, Acer, Dell, Compaq, HP enz., geef dan merk en type van de pc.

Heb je een samengestelde pc, geef dan merk en type van je moederbord, te vinden met PC Wizard zoals @Probleempjes al meldde.
 
@TS:

heb je een merk-pc, zoals b.v. Medion, Packard Bell, Acer, Dell, Compaq, HP enz., geef dan merk en type van de pc.

Heb je een samengestelde pc, geef dan merk en type van je moederbord, te vinden met PC Wizard zoals @Probleempjes al meldde.


Of met het prog van mij!
 
drivermax om drivers te laten zoeken is free ware moet je alleen effe gratis registreren

@mrmusic als hij geen internet heeft hoe kan hij het hier dan zijn probleem posten?
 
Laatst bewerkt:
En nou is het gezeur klaar anders sluit ik heel het topic !!
Ik heb al teveel berichten moeten verwijderen. Discussies voeren jullie maar via de mail of zo.....
 
Wellicht zit TS nu op een andere pc of laptop...

Daarnaast kan het zo zijn, dat als TS een merk-pc heeft met een OEM moederbord, de drivers vaak door de fabrikant aangepast zijn.
Genoemde programma's kunnen die dan niet vinden
 
oke mrmusic daar ben ik het mee eens.
maar dan nog kan pcwizzrd of drivermax een goed programma zijn zodat wij wat meer te weten komen over de pc en dat wij eventueel de drivers kunnen vinden.

(sorry als m'n reactie's hier wat bot overkomen maar probeer alleen te helpen. en oplossingen aan te bieden en wil geen ruzie maken over een onderwerp. de topic starter heeft hier ook niks aan)
 
oke mrmusic daar ben ik het mee eens.
maar dan nog kan pcwizzrd of drivermax een goed programma zijn zodat wij wat meer te weten komen over de pc en dat wij eventueel de drivers kunnen vinden.

(sorry als m'n reactie's hier wat bot overkomen maar probeer alleen te helpen. en oplossingen aan te bieden en wil geen ruzie maken over een onderwerp. de topic starter heeft hier ook niks aan)

Misschien wel, maar zonder internet kan ook drivermax e.d. die drivers niet vinden
 
daar heb je een punt

misschien moeten we maar even wachten tot de ts wat meer info over de pc geeft
 
@topic-starter: Ziewiezo erger ik me aan deze discussiedraad: hier krijg je al tips, maar toch start je botweg een nieuw topic zonder te reageren op de laatste tips die je daar gekregen hebt.

@moderatoren: Eigenlijk vind ik de huidige discussiedraad dus een dubbele posting!

Tijs.
 
@topic-starter: Ziewiezo erger ik me aan deze discussiedraad: hier krijg je al tips, maar toch start je botweg een nieuw topic zonder te reageren op de laatste tips die je daar gekregen hebt.

@moderatoren: Eigenlijk vind ik de huidige discussiedraad dus een dubbele posting!

Tijs.

inderdaad nu je het zegt dnties is bijna precies hetzelfde
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan